Forum > Färdiga produktioner
ydderF - Nothing
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 07.03.2010, 16:09:32 ---
En hemsk hög ton hörs början av låten i min enkla laptop-högtalare. Är det något som ska vara där?
Luftig ljudbild för övrigt, inget som låter direkt spännande efter en första lyssning dock. Låter väldigt vanlig. Och så påminner den mig faktiskt om en del av Yllets karaktär i låtar.
--- Slut citat ---
Ja den höga tonen stör faktiskt och följer med i huvudet låten igenom. I övrigt bra allting kul text med rolig slutknorr.
Yllet:
En hemsk hög ton hörs början av låten i min enkla laptop-högtalare. Är det något som ska vara där?
Luftig ljudbild för övrigt, inget som låter direkt spännande efter en första lyssning dock. Låter väldigt vanlig. Och så påminner den mig faktiskt om en del av Yllets karaktär i låtar.
--- Slut citat ---
"...inget som låter direkt spännande efter en första lyssning dock. Låter väldigt vanlig"
Så det är SÅ du ser på mina låtar! Ja tackar ja! ;)
MaxB:
--- Citat från: Yllet skrivet 07.03.2010, 16:23:33 ---
--- Slut citat ---
"...inget som låter direkt spännande efter en första lyssning dock. Låter väldigt vanlig"
Så det är SÅ du ser på mina låtar! Ja tackar ja! ;)
--- Slut citat ---
Jag har visst målat in mig i ett hörn, pyser iväg och äter nu! :wub:
ydderF:
Jepp den är en feedback ton som ligger i början, som ska vara lite obehagelig ;)
Men den fader innan vokalen kommer inn.
Yllet och jag har kanske en del felles inspirationer, jag vet inte :)
Men jag tar det som ett komplimang!
cykeln:
Hehe - ett ord i rättan tid. :D
Rolig kommentar du fått till här
och riktigt snygg produktion
Gillar din sång jättemycket
och spelet förstås
Låter lite Americana och bilåkarlåt
Sätter sig direkt
---
Har faktisk skrivit en text med samma titel till dej
och märkligt nog handlar den om ungefär samma sak