Forum > Färdiga produktioner

ydderF - Close The Door

<< < (2/4) > >>

MaxB:
Bra låt, bra prod - tråkigt att jag inte kan komma med något bra tips för att få det bättre...  :wub:

asti:
Skitsnyggt! Härliga stämmor i slutet!
Detta tycker inte jag är någon av dina mest spännande låtar, men mycket fint framfört och producerat!
Håller också med om att basspelet är bra! Låter som vanligt väldigt proffsigt och jag hittar inget att anmärka på. 

Bengan_gbg:
Galet snyggt Freddy! ingen konstruktiv kritik. Låter som det är kokat i samma gryta som en och annan Escobarlåt...och det gör det kanske lite "slätt" men radioklart/radiovänligt!

Thumbs up!

Rattlesnake:
Håller med Emu om lite mycket lågmid. Som jag uppfattar det är det sången som borde skäras lite i botten.
Men f*n vilken bra låt!
Gillar allt, upplägget, längden, gitarrerna, den suveräna basen, cymbalerna som klipps av baskaggen, monosynthen, leadsången, stämmorna slutet mm mm. Basens vandringar och de snygga stämmorna mot slutet får mig att tänka på Byrds i deras bästa stunder, men annars låter det nytt och fräscht, och personligt!

Yllet:
Helt ok låt! Tycker mixen känns bra också, lyssnade i laptophögtalare och det funkar bra! Dock kan jag väl känna att refrängen mer känns som en upptakt till en refräng, saknar ett riktigt klimax i låten. Men det är jag det!

Bra jobb hur som helst.

/Jon

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion