Jag vill mest säga att du har en riktigt skön röst!!
Gillar!
...och sen får jag nog lyssna in mig på fler av dina låtar för att kunna uttrycka mig i frågan!
..och nu är jag helt klart intresserad av att lyssna mer.
Tack Emlan.. Fasen så kul..Nu är ju detta riktigt usel sång, som jag beskrev i trådtoppen.. Jag testar en sångslinga enbart och egentligen låter det bedrövligt, men tack i alla fall

Men om Du gillade sången på denna "skiss" så väcks ju förhoppningar om att Du också kommer att gilla det färdiga resultatet

jepp du har en j-ligt go röst. Nä detta funkar, kanske inte det mest originella men kör på. Och dina frågor kan jag inte svara på, förstår dem inte riktigt, är det dina låtar du nämner? Numera kommer jag aldrig ihåg namn på låtar men jag känner igen dem när jag lyssnar på dem
, tur det kanske
Oj oj.. Tack Stajo..Jäklar så snälla Ni är idag då

Ja, jag nämner några låtar sedan tidigare.. Jag ska försöka göra en svit om ca tio låtar som har någon form av röd tråd i sig.. Alltså, typ samma ljudbild liksom.. Vet egentligen inte vad jag menar??

Ja visst är den poppig, men inte för poppig tycker jag - den passar nog bra in i din svit!
Jag hör att du spelar en kort gitarrfigur vid ca 18-19 men den hörs inte så tydligt (kan ju förstås vara jag som börjar bli halvdöv....hmmm ja det är nästan troligt faktiskt). När sången ligger på så hörs inte heller gitarrens figurer så mycket mer än som gitarrvägg - ska kanske vara så men det är en reflektion jag gjorde när jag lyssnade.
Annars har den, med lite modifieringar, lika stor potential som dina andra att bli en svängig trallvänlig hit 
ha det gott
Gurano
Tack Gurano. Du är allt för vänlig..Va bra att det inte känns alltför popigt. Det var väl det som jag hade svårt att bedöma.. Detta är ju en riktig slaskis så allt ska förbättras så snart inspirationen återkommer.. Då ska jag även se över det där som Du nämner..
Tack igen!