Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Vårväntan

<< < (3/6) > >>

Marruschkka:
Snyggt jobbat, som vanligt :P Det finns ett Gränslands-sound som man inte kan missta sej på, vacker ljudbild, skönsång av Åsa och fin text av Cykeln.

Det är så...gulligt och fint det här...en "feel-good"-låt..igen :D

Ni kan det här.

Åsa...visst är det liiite skoj att prata lite oxå..det där lät ju bra  :)

Jag vill ha vår snart..och den här hjälper på vägen dit.

/Marre

robblar:
Nydelig!   :wub:

-Robert

ydderF:
Takk for det, Robert! :)

Åsa:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 01.03.2010, 19:44:17 ---Snyggt jobbat, som vanligt :P Det finns ett Gränslands-sound som man inte kan missta sej på, vacker ljudbild, skönsång av Åsa och fin text av Cykeln.

Det är så...gulligt och fint det här...en "feel-good"-låt..igen :D

Ni kan det här.

Åsa...visst är det liiite skoj att prata lite oxå..det där lät ju bra  :)

Jag vill ha vår snart..och den här hjälper på vägen dit.

/Marre

--- Slut citat ---

Ja visst är den lite sådär skönt feel-good, glad att du tycker om den! Och njaae om det var sådär superkul att prata vet jag väl inte haha, inte såpass att jag gärna gör om det iallafall  :P Men jag är som sagt stolt att jag gjorde det och jag kan nog faktiskt lyssna på det där nu i efterhand och tycka att det låter rätt okej ändå :)

-Vintern är förbannat vrång men det är snart vår, sägs det.. Får jag ett gäng gränslandslåtar att jobba med så kommer tiden att gå fort  ^_^

Rattlesnake:
Ja, även denna produktion är ju så där snuskigt bra...
Vid första gitarrtonerna kom jag och tänka på equalitys fina visor, och det här var lika bra. Suveränt sjunget, spelat och skrivet. Så är det bara. :)

Jag skulle kanske ha mixat låten lite annorlunda, men bara väldigt lite annorlunda. Ge instrumenten lite mer diskant, that's all. Åsas sång har lite mer krisp nu. Eftersom jag tänker mig er tillsammans, samtidigt i samma rum, så vill jag att ni ska låta helt lika i karaktären. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion