Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Dreaming
MaxB:
--- Citat från: clavinova skrivet 08.03.2010, 13:08:14 ---Övergången mellan badpöjkens hopp och det skvalpande vattnet är top notch! Behåll, tycker att den sätter piff på sommarkänslan, flodhäst eller inte...
--- Slut citat ---
Faktum är att jag - både vid hoppet och då de två boulekloten träffar marken - försökte hamna rätt i takten.
Boule-kloten landar båda i början av en taktdel (en cymbalkrasch) och badpojken/flodhästen hoppar liksom ner i vattnet (förhoppningsvis) på rätt ställe i musikstycket... :P
hogge:
Oj... Helt plötsligt satt jag på båtens akterdäck med en kall öl och njöt av solnedgången.. Skön låt Du fått till här.. Njuter!!
MaxB:
--- Citat från: hogge skrivet 08.03.2010, 16:38:07 ---Oj... Helt plötsligt satt jag på båtens akterdäck med en kall öl och njöt av solnedgången.. Skön låt Du fått till här.. Njuter!!
--- Slut citat ---
Ska kanske ersätta flodhästen med seglingsbilder, trots att dessa inte är filmade i Finland. Bara att ändra i eftertexten.
Marruschkka:
..och jag satt på holmen i skärgården helt plötsligt när jag såg den här fina videon :rolleyes:
Hög mysfaktor på musik och bilder..mycket inspirerande.
Det finns hopp :D
Tack för det Max!
/Marre
hogge:
--- Citat från: MaxB skrivet 08.03.2010, 17:07:19 ---
--- Citat från: hogge skrivet 08.03.2010, 16:38:07 ---Oj... Helt plötsligt satt jag på båtens akterdäck med en kall öl och njöt av solnedgången.. Skön låt Du fått till här.. Njuter!!
--- Slut citat ---
Ska kanske ersätta flodhästen med seglingsbilder, trots att dessa inte är filmade i Finland. Bara att ändra i eftertexten.
--- Slut citat ---
Öhh.. Videon missade jag.. Får kolla in den också då...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida