Forum > Färdiga produktioner

Eko - Wild Fire Flames

<< < (8/10) > >>

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 07.03.2010, 15:18:57 ---Kul att du tycker att nyaste är bättre än (allt?) föregående du gjort :)
SKall bli intressant att höra!
Sitter ute i skogen så tankar långsamt ner.. Återkommer när jag lyssnat lite...

edit: Fick bara hem 1.6mb innan det bröts men så långt låter det ganska så proffsigt! Ljudbild och allt, och bra start på låt....
Får återkomma..

--- Slut citat ---
Vad gör du i skogen? Sitter o laddar ner låtar :lol:

Dividend:
Fick hem hela.

Riktigt bra, det enda skulle vara det fjompiga gitarrsolot. Men under sången är det bra gitarrfigurer, förutom solot som återkommer på andra versen (samma?).  Sången funkar oväntat bra till bakgrunden, vet inte varför "oväntat", men snygg text till harmonierna.
Om inte den bästa, så i alla fall en av de bästa låtar du lagt upp.

Sparar garanterat denna i Best of KR om jag hade nån ;) (och om den är färdig?)
Den får ligga i mappen KR-låtar istället. Med en guldstjärna bredvid.

Faktiskt, jäkligt bra låt.

clavinova:
Väldigt, väldigt mysig stämning i denna! Påminner lite om MaxB's Dreaming när det gäller örontrivsel. Tycker att den är bra även om det säkert går att pilla mer med det tekniska, dock låter jag bli att komma med åsikter pga bristande kunskap.

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 08.03.2010, 11:33:18 ---Fick hem hela.

Riktigt bra, det enda skulle vara det fjompiga gitarrsolot. Men under sången är det bra gitarrfigurer, förutom solot som återkommer på andra versen (samma?).  Sången funkar oväntat bra till bakgrunden, vet inte varför "oväntat", men snygg text till harmonierna.
Om inte den bästa, så i alla fall en av de bästa låtar du lagt upp.

Sparar garanterat denna i Best of KR om jag hade nån ;) (och om den är färdig?)
Den får ligga i mappen KR-låtar istället. Med en guldstjärna bredvid.

Faktiskt, jäkligt bra låt.

--- Slut citat ---
:D Tack Per och nej jag har inte coppat solopartierna - det fjompiga är väl det till höger antar jag. Guldstjärnan gillade jag.

Eddi:

--- Citat från: clavinova skrivet 08.03.2010, 12:24:24 ---Väldigt, väldigt mysig stämning i denna! Påminner lite om MaxB's Dreaming när det gäller örontrivsel. Tycker att den är bra även om det säkert går att pilla mer med det tekniska, dock låter jag bli att komma med åsikter pga bristande kunskap.

--- Slut citat ---
:D Tack för tyck Clav. Som om du inte skulle kunna det tekniska jo det tror jag nog. MaxB la upp sin strax efter min - jag ska utmana honom igen tror jag haha för det vart ju lysande -  men nån video lär jag inte ge mig på.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion