Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Shut your mouth
Yllet:
--- Citat från: hogge skrivet 25.02.2010, 17:37:45 ---
--- Citat från: Yllet skrivet 25.02.2010, 15:20:49 ---
--- Citat från: hogge skrivet 25.02.2010, 15:14:41 ---Men hallå.. Vi andra stackare då?? Jag vill också höra!! :huh:
--- Slut citat ---
Ok skickar dig ett PM, vill inte att låten ligger uppe då jag inte riktigt känner att jag kan stå för den :) Vilket pretto va!
/Jon
--- Slut citat ---
Grymt pretto :lol:
Tack Yllet.. Nu har jag lyssnat & gillar det..
Lite annorlunda & spännande.. Du har en grym röst - är det första som slår mig..
Det är inget musik som jag normalt sätt lyssnar på, men detta gillade jag verkligen..
Lägg ut vet jag.. Låt alla få njuta av detta!
--- Slut citat ---
Ok ok, jag ger mig! Jag är väl nere i någon slags svacka nu, där jag varken vet ut eller in. Nästa låt jag skriver ska i alla fall bli "mysigare". Tror jag tänkte: "rolig att spela live" när jag skrev denna :)
/Jon
MaxB:
Ljudet är skönt på lite bättre datorhögtalare också - och i lurar också. Det är roligt ihopsnickrat. Bra sångprestation och roligt att lyssna på de olika gitarrernas riff och de olika delarna i trumspelet. Bra hantverk på alla plan, tycker jag!
Den är väl klar men jag tänkte på att körerna kunde sjunga "Whyyy" istället för "Woooh"
men varför det förresten, "Whyyy" - Shut your mouth again sen en hel massa
Whyyyy, Whyyyy, Whyyyy, Whyyyy, Whyyyy, Whyyyy, Whyyyy, Whyyyy, på sista delen
Wernborg:
Mixen låter finemang, kalas och jättebra.
Låten var väldigt trallvänlig och oförarglig.
Snyggt!
Emulator:
Fick ju en sneak preview av denna, och jag tycker det är skitsnyggt :) Har inte lyssnat igen dock, får ta en svängom till så småningom :)
Bengan_gbg:
Är det nu man ska vara konstruktiv på ett bra sätt? Det får nog va. Tycker det är snyggt proddat o fixat på alla sätt o vis. Jäkligt skön rörst med.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida