one har jag också haft sen hösten 06, och aldrig haft problem med mp3or eller vad det nu må vara. Ett problem jag hade var när fler kunde dumpa filer på ftp'n och gick över quotan: då stängs man av och får chatta med livesupporten, rensa filer, få lite bannor och be om ursäkt 
Tror bwmusic ligger på one också, och där har vi spelare.
Just detta togs ju upp här för ett par år sedan om jag minns rätt, jag har själv one.com sedan 2002 och fick det tydligt förklarat från support att man blir uppsagd med omedelbar verkan utan minsta notis OM dom upptäcker att man lägger upp mp3:or på servern...
Jag tror detta har ändrats i samband med att de utökade från 1GB till 3Gb för billigaste abonnemanget.
I och med att vi använder våra gamla kyrkor till att utöva religion, så kollade jag med one's live help:
Välkommen till One.com chatsupport. Vi gör vårt bästa för att svara på dina frågor så snart som möjligt. Vi ber om förståelse för att våra svar ibland försenas vid tider då det är mycket folk på chatten.
Du chattar nu med 'Johannes'
Johannes: Hej. Hur kan jag hjälpa dig?
Du: Tjenix!
Du: En snabb fråga. Om jag skapar musik själv, kan jag använda ert webhotell till att ha en hemsida för bandet, med ftp-åtkomsst för musiken och så? Vi tänkte jobba över internet, och behöver någonstans att presentera vår musik, men även att ha som ftpserver internt i gruppen
Du: finns alltså några restriktioner mot mp3 hos er?
Johannes: Nej, det är inga problem
Johannes: Så länge ni inte bryter mot upphovsrätten
Du: ok, men då får jag tacka för svaret!
Du: tack!
Johannes: Ha en bra dag
Detta kollade jag nyss. Så, de har definitivt ändrat policy

Hänvisa till JOhannes annars