Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "Forgive Me"
hogge:
--- Citat från: Emulator skrivet 22.02.2010, 17:42:53 ---Jodå, bra mellanlåt kanske. Tycker hela mixen känns lite platt och utan botten, och sången lite vass. Nåt gitarrkomp som skaver o släpar lite offbeat också tror jag. Ysnthljudet i början kändes lite högt.
Blir bra i en bra mix!
--- Slut citat ---
Mellanlåt bara :wacko:
Näedå.. Jag förstår hur Du menar och jag är dessutom benägen att hålla med.. Men vem vet. Jag kanske kommer att behöva några mellanlåtar så småningom...
Vad gäller mixen så känns det ändå som jag nu gått från en dålig mixare till en fullständigt... usel mixare.. Tycker faan bara att det blir sämre & sämre och inte fattar jag vad jag gör för fel heller??
Vi får se vad det blir av detta...
Tack Emu!
brynte:
(har inte läst tidigare inlägg)
låter bra detta hogge:)
lyssnar i rätt kassa lurar just nu, men tycker inte den känns speciellt "vass"...
gillar syntljudet/ slingan över dom distade gitarrerna!
kanske att gitarrerna i verserna låter lite... "dovt"...!?
bra refräng me!
sången e stark som vanligt:)
SYNTH:
Då kan vi skaka tass är på det också dålig på att mixa
ibland som sagt blir det jättetokigt. :D
hogge:
--- Citat från: brynte skrivet 22.02.2010, 20:47:29 ---(har inte läst tidigare inlägg)
låter bra detta hogge:)
lyssnar i rätt kassa lurar just nu, men tycker inte den känns speciellt "vass"...
gillar syntljudet/ slingan över dom distade gitarrerna!
kanske att gitarrerna i verserna låter lite... "dovt"...!?
bra refräng me!
sången e stark som vanligt:)
--- Slut citat ---
Oj va kul.. Tack Brynte.. Jag har nog lyckats dämpa sångens vasshet en aning, men riktigt bra är det inte.. Men nu får den nog vila lite. Nu har jag nött med denna såpass länge att jag börjar tröttna på den.. Dessutom så ska ju, som sagt, Freddy så småningom mixa till detta...
--- Citat från: SYNTH skrivet 22.02.2010, 21:05:23 ---Då kan vi skaka tass är på det också dålig på att mixa
ibland som sagt blir det jättetokigt. :D
--- Slut citat ---
Vi kanske ska bilda klubb :lol:
ydderF:
Bra poplåt du har fått til här, Hogge!!
Jag har alltid haft lite svårt med din röst, men nu jävlar börjar jag tycka om den :o :D
Så går det när man hör saker om och om igjen. Man vänjer sig ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida