Forum > Färdiga produktioner
Gurano - Längtan
Gurano:
--- Citat från: Eko skrivet 21.02.2010, 14:12:49 ---Tennkulemotorn satte ju verkligen karaktär och måsarna tycker jag ligger lagom nu - ja riktigt njutfullt detta.
--- Slut citat ---
Jo jag tycker nog att tennkulemotorn gjorde susen - kul att du gillar å tack för lyssning å komment
--- Citat från: SYNTH skrivet 21.02.2010, 19:02:41 ---Var en intressant låt jag gillar den hur som helst! :)
--- Slut citat ---
Tackar tackar tackar
--- Citat från: asti skrivet 21.02.2010, 19:19:42 ---Kort låt, men det ryms ändå en hel del på 30 sekunder! Man kunde trott att den var bortåt två minuter lång! :)
Sköna gitarrer, men tycker att det borde vara ett mer markerat trumkomp. Mest pys och plong i bakgrunden.
Vore fräckt med en flerstämmig fågelkör och lite distad tennkulemotor! Havet behöver nog skäras under 120 Hz för att inte få med tång och så´nt..... :unsure:
Kul låt, riktigt tennkul! :rolleyes: Utöka gärna med ett avsnitt mitt i med enbart hav, fåglar och tennkulemotor för att sedan "dra igång" igen.
--- Slut citat ---
Ja tänk vad 30 sek räcker till mycket ;) hmm den blev nog lite längre än planerat. Flerstämmig fågelkör jo jag tackar då får man nog jobba en del. Men ett mellanparti med bara hav och motor är ingen dum idé - ska testa - tackar för det!
Ha det gott alla
Gurano
Emulator:
lite off topic:
Men nog heter det tändkulemotor? Från den "kula" där värmen är så hög att luft/soppa spontanantänds? :unsure:
on topic:
Snygg lite historia detta. Tycker den kan vara precis som det är, trevlig åminnelse om hur livet kan te sig om ett par månader :)
Gurano:
--- Citat från: Emulator skrivet 22.02.2010, 14:03:40 ---lite off topic:
Men nog heter det tändkulemotor? Från den "kula" där värmen är så hög att luft/soppa spontanantänds? :unsure:
on topic:
Snygg lite historia detta. Tycker den kan vara precis som det är, trevlig åminnelse om hur livet kan te sig om ett par månader :)
--- Slut citat ---
Jodå det heter tändkulemotor (jag vet ;) ) men därifrån jag kommer säger man tennkulemotor - och om man söker på nätet så ser man att jag inte är ensam :D
Kul att du gillar, tack för komment
Gurano
hogge:
Du har ju haft en väldigt bra skörd av lite annorlunda låtar ett tag nu.. Har gillat vissa stenhårt medan andra kanske inte riktigt fallit mig i läppen..
Vad jag funderar på just nu är om inte denna kan vara den bästa hitintills??
Gurano:
--- Citat från: hogge skrivet 22.02.2010, 18:10:47 ---Du har ju haft en väldigt bra skörd av lite annorlunda låtar ett tag nu.. Har gillat vissa stenhårt medan andra kanske inte riktigt fallit mig i läppen..
Vad jag funderar på just nu är om inte denna kan vara den bästa hitintills??
--- Slut citat ---
Ja alla låtar kan ju inte passa så klart - men roligt att du tycker om denna (oxå :) )
Tack för lyssning
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida