Forum > Färdiga produktioner

Rattlebike - New Year Boy

<< < (9/10) > >>

Eddi:
Vågar man nu säga att stämmorna är mycket bättre utan att göra bort sig helt :lol:
Ja jag tror jag vågar det.

Dividend:
Av de låtar jag hört där rattle sjunger, har jag inte hört en låt där hans röst passat bättre. Och det beror inte på den hurtiga "glada" kompositionen. Uttrycket vad gäller sång är perfekt!

Jag gilllar låten, och jag laddar hem när den är färdig..  Real McCoy är ett utryck jag gillar också, mest för att det väcker associationer till star trek ;)

Jomen, trevligt, inte alls min musikstil. 60-talet innehåller mycket gott, men mycket skräp också (i mina öron). Men så är det ju med beatles också (geniala låtar, blandat med skräp (i mina öron)) Detta var en trevlig låt, som bör gå hem i sammanhanget jag tror du nämnde i trådhuvudet. Och den gick hem här med.

cykeln:
Eko
Stämmorna låter bättre för att dina öron är öppnare för det perfekt operfekta !  :D
Nerå du har rätt

Dividend
Håller med om Rattles sång!
Real McCoy hade R planer på att använda i en text - nu hann jag före så han slapp  :D

------
Ja om det inte är något mer så kanske man kan få tillstånd att lägga den här på färdiga då?
/bike

MaxB:
Härligt stomp med massor av sköna instrument och sången låter hur bra som helst!
Det här är väl en färdig låt? Jag kommer i alla fall inte på något som behöver ändras eller läggas till.

hackeman:
Underbar låt! Jag ser framför mig hur man sitter på en irländsk pub uppe i bergen (som den där whiskey-reklamen ni vet) och alla sjunger glatt med. Väldigt trallvänlig och trevlig låt och text!

Mixen har jag inget att påpeka om, tycker den låter hur luftig och ren som helst. Radioklar.

Tummen upp! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion