Hej mina vänner .
Jag sitter på detta + det andra forumet och går igenom alla cubasefrågor och brukar besvara då och då , men vad jag lägger märke till sedan Cubase 5.1 släpptes i crackad version att frågor just om Cubase 5 haglar in .
Cubase 5 fanns ju iallafall ett halvår minst innan det blev crackat men frågorna var väldigt få.
Ändå sitter folk och beskriver hur duktiga alla är som aldrig piratkopierar och verkar vuxna.
Jag vet att några få här verkligen KÖPT Cubase 5 , men det jag tycker är komiskt är just att alla frågor i Cubase mappen är om C5

Det är ju tydligt , TYDLIGT tecken på att folk laddat hem det och det jag bara tycker är roligt och som jag verkligen njuter av är att när det BLIR diskussioner om just kopiering, vstsynthar, effekter osv osv .. så verkar det tvärtom.. då är 95% emot det och pratar så mycket om hur distrubitörerna förlorar på allt, sen sitter 100% av folket och har mp3:or på sina datorer, som jag klassar isåfall som exakt lika allvarligt som att ha Cubase5 installerat på burkarna

Jag var bara tvungen att nämna något som jag nästan stört mig på länge

Dessutom är 20% det du betalar för i Cubase5 kopieringsskydd..
Är inte detta konstigt?

Det andra forumet främst, är samtliga frågor om C5

i love it