Kontrollrummet

Clemens/Jonnerstone- My Secret Garden

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
....denna är bara sååå bra  :wub:  Snurrar på skiv... hårddisken alltsomoftast  :)  Det där introt är magiskt - Björn J:son Lindh använde något liknande sound, med en fet analog pad som "suger upp" reverbet från pianot  sådär läckert :)  Produktion och arr är av "internationell" klass!

Tack Hasse! Verkligen skoj att du gillar, ja kanske lite BJL  :)


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Låter sanslöst bra alltihop! Sång, mix, prod, piano, gitarr.......ja rubbet!
Man bara flyter bort på moln av bomull i ett vackert ljudlandskap in i en dröm man inte vill vakna ur.... :wub:
Det var dagens djupsinnighet från Vetlanda i svallvågorna efter gårdagens körslag.  :)
/Asti

Hej Asti!
Baksidan av myntet var ju att den tog rejält med tid i anspråk, man kan undra hur många timmar som lagts ner med video och allt  :o
Tur då att den funkar! Tack snälla! /C


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Full av beundran blir man. Arret är kanon, härligt samarbete, snygg video (texten inlagd var läckert). Allt är bra...vad mer kan man säga...
Grattis till ett superjobb mvh Roffe H  :)

Ja, textningen tyckte jag var cool, ett effektivt sätt att få lite rörelse med ganska små medel ändå.  Tack där " Ynot"  :) Skoj att den går hem..själv kan man inte lyssna på den längre..  :D


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
WOOW!
Alldeles fruktansvärt  vacker låt, så innerligt snyggt gjort.. blir ordlös! :wub:
Så proffsigt att man blir avundsjuk, denna låt har gått mig förbi, men THIS IS THE BEST!

Bara sitter och lyssnar tillbakalutad och avslappnad, njuter av låten.
Det enda som jag kan liiiiiiite såga på är att jag inte riktigt gillar "fadeaways"... but who cares! :)
''
Tack för den låten!

h.   johan

Tjena Johan!

Tack för det! Micke "is the shit"  :D


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Så vackert,välproducerat ,snyggt spelat/arrat,bildspråk i videon,inspirerande.... superlativen räcker inte till för att beskriva detta. Såååååååååå grymt bra!!! En metafysisk upplevelse.Finns det mer alster av denna konstellation?

Fan va kul!  :) Ja finns en till som inte är så "direkt" men som jag personligen gillar mer just nu " The Darkness"

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=18103