Forum > Färdiga produktioner
Clemens/Jonnerstone- My Secret Garden
Asti:
Låter sanslöst bra alltihop! Sång, mix, prod, piano, gitarr.......ja rubbet!
Man bara flyter bort på moln av bomull i ett vackert ljudlandskap in i en dröm man inte vill vakna ur.... :wub:
Det var dagens djupsinnighet från Vetlanda i svallvågorna efter gårdagens körslag. :)
/Asti
Roffe H:
Full av beundran blir man. Arret är kanon, härligt samarbete, snygg video (texten inlagd var läckert). Allt är bra...vad mer kan man säga...
Grattis till ett superjobb mvh Roffe H :)
mahan:
WOOW!
Alldeles fruktansvärt vacker låt, så innerligt snyggt gjort.. blir ordlös! :wub:
Så proffsigt att man blir avundsjuk, denna låt har gått mig förbi, men THIS IS THE BEST!
Bara sitter och lyssnar tillbakalutad och avslappnad, njuter av låten.
Det enda som jag kan liiiiiiite såga på är att jag inte riktigt gillar "fadeaways"... but who cares! :)
''
Tack för den låten!
h. johan
boanjo:
Så vackert,välproducerat ,snyggt spelat/arrat,bildspråk i videon,inspirerande.... superlativen räcker inte till för att beskriva detta. Såååååååååå grymt bra!!! En metafysisk upplevelse.Finns det mer alster av denna konstellation?
Clemens:
--- Citat från: Eddi skrivet 02.09.2012, 20:07:17 ---Alltså dags för en rejäl BUMP av denna pärla som röstats fram som det bästa från KR 2008-2010. Jag hade glömt videon som Ynot gjort och ser även att Robban varit med på gura.
STORT GRATTIS till BEST of KR 2008-2010
--- Slut citat ---
Tack Eddi! Sorry för sent svar, takrenovering och ommålning som går in i slutfasen nu.. Vakna, gå till jobbet, komma hem, jobba sova..hu..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida