Forum > Färdiga produktioner
Clemens/Jonnerstone- My Secret Garden
Clemens:
--- Citat från: Girly skrivet 13.02.2010, 14:16:19 ---Jisses, va bra! Saknar ord!
--- Slut citat ---
Kul..kul.. :) /C
Clemens:
--- Citat från: asti skrivet 13.02.2010, 15:46:53 ---Skitsnygg prod/arr/mix och jättefin sång! Snygg elgitarr också!
Om man ska anmärka på något är det möjligen att det låter lite "processat", men inget som sticker ut eller stör!
Kanon! Given nerladdning!
--- Slut citat ---
Tjena asti!
Nu har jag ju inte sett elgitarren..men den är säkert fin!...låter mer processat i videon märker jag..varför det är så har jag inte en aning om..Ynot!..Varför är det så? :D
Jättetack för lyssning! :)
ynot:
--- Citat från: Clemens skrivet 14.02.2010, 15:12:28 ---
--- Citat från: asti skrivet 13.02.2010, 15:46:53 ---Skitsnygg prod/arr/mix och jättefin sång! Snygg elgitarr också!
Om man ska anmärka på något är det möjligen att det låter lite "processat", men inget som sticker ut eller stör!
--- Slut citat ---
Tjena asti!
Nu har jag ju inte sett elgitarren..men den är säkert fin!...låter mer processat i videon märker jag..varför det är så har jag inte en aning om..Ynot!..Varför är det så? :D
--- Slut citat ---
komprimeras en gång till i konvertering till utube
tror det blir bättre kvalité även på ljudet i 720(hd) upplösning i spelaren på utube
tony
Clemens:
--- Citat från: ynot skrivet 14.02.2010, 18:38:20 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 14.02.2010, 15:12:28 ---
--- Slut citat ---
Tjena asti!
--- Slut citat ---
komprimeras en gång till i konvertering till utube
tror det blir bättre kvalité även på ljudet i 720(hd) upplösning i spelaren på utube
tony
--- Slut citat ---
Ok!..där ser man :) /C
Dividend:
Finns ju andra tjänster än utube, ni borde slänga upp på någon som inte strippar den på så mycket info, eller länka till en mpg/wmv osv ;)
Vill ha!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida