Forum > Färdiga produktioner

Gurano - Minimalismus

<< < (5/6) > >>

Gurano:
Jo låten drog iväg fast jag var motsträvig :)
Kul att du ändå uppskattar förlängningen - ska fundera på basens ljud, men den kanske faller på plats när 2a halvans basgång ska läggas

Ha de
Gurano

hogge:
Faan va skumma grejer Du pysslar med Gurano! Men även detta låter ju spännande... Kul med så många annorlunda projekt. Inte minst modigt... Det här kan bli magnifikt!!
Rock on mate!

Gurano:

--- Citat från: hogge skrivet 17.02.2010, 00:35:03 ---Faan va skumma grejer Du pysslar med Gurano! Men även detta låter ju spännande... Kul med så många annorlunda projekt. Inte minst modigt... Det här kan bli magnifikt!!
Rock on mate!

--- Slut citat ---
Hehe
Modigt kan ibland vara detsamma som dumdristigt, men när det gäller musik så utgår jag initialt alltid från mig själv och vad jag själv vill höra - så funkar jag oftast B)

Skumt å skumt - inte jämfört med mycket av det jag lyssnar på privat ;)

Himla kul att du ändå gillar detta i all sin konstighet. Tack för att du tar dig tid att lyssna på mina kreationer.

Ha det gott
Gurano

cykeln:
Jajemen detta var fint!
Det är mycket som påminner om Mike Oldfield, tubular bells, Ommadawn ..
Absolut värt att bygga vidare på och utveckla några teman och kanske ett huvudtema som pricken över
Snygg ljudbild, bra spelat

Gurano:
Tack Cykeln
Vad jag har kvar att lägga, som jag planerat än så länge, är en bas på 2a halvan. I övrigt vet jag inte vilka teman man kan dra vidare på. Men ni är några som tycker att jag borde bygga vidare på något av teman - så jag får klura på det där och se vad min förmåga mäktar med  :unsure:

Tack för lyssning och kommentar

Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion