Forum > Demolåtar

Bengan - I don´t want to love you (mp3)

<< < (2/11) > >>

MaxB:
Vid 3.07 skulle det passa med något annat stick som så att säga lyfter ännu mer. En helt annan melodi och en bas som vandrar snabbt upp och ner på halsen.

Du gör det här bra och modernt är det inte. Men jag tycker inte musik ska vara modern!  :D

Bengan_gbg:
Bow: Träna på bara...och se till att ha skoj när du lirar!

Max: Tack - det blir inget "om-arrande". Blir det något så blir det omsjungande....

freddy:
Funderar på varför trummorna låter lite otajta?

Annars är det bra, låter bra och bengan. Men låten har man hört utan att man hört den. :)

Inte bästa låten från dig. Men den funkar som mellanspår på skivan!

zorrow:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 12.02.2010, 21:46:49 ---Tjena gänget

Sorry för att jag är så jävla dålig på att kika in men det är för mkt annat och ALLDELES för mycket förkylningar i omlopp.

--- Slut citat ---

Vafasen, jag måste ju BLI sjuk för att få tid till sånt här :( Hursomhelst, skitbra! Får Zodiak Mindwarp-vibbar. Partymusikens mästare. Ljudbilden får mig sjukt avis också. Jag tycker den låter färdig. Snyggt jobbat Bengan!

Bengan_gbg:
Freddy  - nä det här är en skitlåt som jag har haft skitsvårt att få färdigt. Nu fick det vara nog liksom. De blir lite mkt stapling och splittrat (och rätt så tydliga drag av det som redan nämnts). Det är nog inte trummorna det är fel på. Det är nog killen som lirar allt annat i så fall.

Z: Njaee...jag har varit sjuk från o till i snart 4 mån utan att komma i ordning så nu sket jag helt enkelt i det....men jag har inte direkt haft ngn ork att göra dängor. Eller lust. Well....lite rock blev det i alla fall.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion