Forum > Demolåtar
Bengan - I don´t want to love you (mp3)
equality:
Bra det här Bengan! Börjar som en gammal Free-låt. Ösigt värre. Bra rockröst. Snygga solon. Tvåstämmegrejen kanske lite för länge. Svårt att komma med förbättringsförslag, låter helt klart. Kul med nit-cymbalen på slutet, jag har alltid undrat hur länge den skall klinga ut. En minut, två minuter? :P Eller det kanske inte är en nitcymbal?
Bengan_gbg:
Jag tänkte tvärnita (!) med ett slag som "muteas" men jag hade som sagt svårt med låten hela vägen....så slutet fick bli "lite som det blev" :) Tack Eq! Det blir ju alltid tvåstämmegrejjer i mina prylar :)
zorrow:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 13.02.2010, 22:19:18 ---Freddy - nä det här är en skitlåt som jag har haft skitsvårt att få färdigt. Nu fick det vara nog liksom.
--- Slut citat ---
Icke! Jag gillar den. Det svänger ett gäng ju och skitbra sång som vanligt. Du gör alltid bra grejer och detta är inget undantag. Krya på dig för jag ser fram emot nästa! B)
Bengan_gbg:
Z: Nä jag vet att den svänger ett gäng men fan vad svår den var att få ur sig. Det blev lite "slarvigt" på slutet....
zorrow:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 14.02.2010, 01:12:53 ---Z: Nä jag vet att den svänger ett gäng men fan vad svår den var att få ur sig. Det blev lite "slarvigt" på slutet....
--- Slut citat ---
Stor konst är svår att föda fram :D Sjäv kör jag alltid 80-20 regeln. Annars hade jag aldrig blivit klar med någonting. Det är bara vi nördar på forumen som hakar upp oss på detaljer som t ex att en virvel inte har rätt smäck :wacko: En bra låt är en bra låt. Eventuella defekter kan ibland även tillföra.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida