Forum > Färdiga produktioner
Asti & CPG - Getting strong
Kon-Trollet:
kusligt värre...brrrr....men helt okej B)
men vad är en CPG ?? :huh:
Eddi:
--- Citat från: asti skrivet 11.02.2010, 15:56:12 ---
--- Citat från: Eko skrivet 11.02.2010, 00:48:08 ---Nej inte en till Asti & CPG jag har ju laddat ner alla tänkte jag. Och för en gångs skull kan jag säga att det inte gör något för den här gillade jag inte, alldeles för stökig och mollig. Men jag har bara lyssnat en gång så vi får väl se...
--- Slut citat ---
Denna är inte tänkt att falla under 60-talspopen, som de jag gjorde tidigare, utan var avsedd för festivalen i första hand,
men eftersom jag tyckte den inte blev så märklig när den var klar så la jag ut den här. CPG fick vara med eftersom det är engelsk text,
som jag inte förstår. :)
Synd att den inte gick hem hos dig! :(
/Asti
--- Slut citat ---
Aha det förklarar ju en del - nej den gick inte hem hos mig för du(ni) har gjort mig våldsamt sparsmakad när det bär Asti&CPG signum. :lol:
asti:
--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 11.02.2010, 16:17:40 ---kusligt värre...brrrr....men helt okej B)
men vad är en CPG ?? :huh:
--- Slut citat ---
Cynisk Patetisk Gubbe! :wacko: :unsure: :)
asti:
--- Citat från: Eko skrivet 11.02.2010, 16:39:25 ---
--- Citat från: asti skrivet 11.02.2010, 15:56:12 ---
--- Citat från: Eko skrivet 11.02.2010, 00:48:08 ---Nej inte en till Asti & CPG jag har ju laddat ner alla tänkte jag. Och för en gångs skull kan jag säga att det inte gör något för den här gillade jag inte, alldeles för stökig och mollig. Men jag har bara lyssnat en gång så vi får väl se...
--- Slut citat ---
Denna är inte tänkt att falla under 60-talspopen, som de jag gjorde tidigare, utan var avsedd för festivalen i första hand,
men eftersom jag tyckte den inte blev så märklig när den var klar så la jag ut den här. CPG fick vara med eftersom det är engelsk text,
som jag inte förstår. :)
Synd att den inte gick hem hos dig! :(
/Asti
--- Slut citat ---
Aha det förklarar ju en del - nej den gick inte hem hos mig för du(ni) har gjort mig våldsamt sparsmakad när det bär Asti&CPG signum. :lol:
--- Slut citat ---
CPG undrar vad sparsmakad och signum betyder.... :wacko:
asti:
Blev inte så många kommentarer på denna.......För rörigt? Tråkigt? Ointressant?
Vore kul att få lite mer feedback på detta för själv tycker jag den här typen av låtar är väldigt kul att göra!
Försöker få till lite lazziga rytmer blandat med mer poppiga ingredienser i lite ovanliga harmonier....
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida