Forum > Demolåtar
Dividend - Desert Dawn
Dividend:
And thanks mixuz!
Marre: it is a soprano ;) synthsoprano. I will change to an alto in the next version!
equality:
Låter som någon har samplat och processat Bobby McFerrins munljudsbibliotek. Roligt att lyssna på och överraskande från dig Per. Man känner allt igen en del harmisar från dig ändå. Fattar inte riktigt vad Emu har gjort. Ljusa tonerna där vid 00:50 och framåt? Bra!
Dividend:
--- Citat från: equality skrivet 10.02.2010, 23:30:38 ---Låter som någon har samplat och processat Bobby McFerrins munljudsbibliotek. Roligt att lyssna på och överraskande från dig Per. Man känner allt igen en del harmisar från dig ändå. Fattar inte riktigt vad Emu har gjort. Ljusa tonerna där vid 00:50 och framåt? Bra!
--- Slut citat ---
EMu bidrog med sitt gitarrsolo för wernborg. Finns i nån av de 3 versioner som finns i tråden.
Allt är mitt i den här.
Dividend:
NY förlängd version. Ge mig era tankar, och idéer om vad skall hända..
Dividend:
--- Citat från: Emulator skrivet 10.02.2010, 00:49:23 ---fjortistrance är det ju inte ett jävla dugg, det är för bra.
--- Slut citat ---
Tappade projektet och lär inte notera på gehör från mp3an. För lite struktur för att vara bra (för mig).
Skit faktikst... Men sånt skapas ju på högst 10-20 minuter med rätt val av ljud.
Men ljudbilden var bra! Där håller jag med
--- Citera ---
faktiskt det bäta jag hört på länge av dig divi.
--- Slut citat ---
:blink: :blink: :lol: :lol:
Okej, tack :unsure: tror jag,
Jag måste komma från en annan dimension :blink:
Jag giller nog mer sånt där det finns nåt "invecklad struktur" med (inte kaos), det går mitt skönhetsuppfattningscentrum i hjärnan igång på..
Men ävne på sköna ljudatmosfärer med :)
--- Citera ---utom melodiutsvävningarna, som definitivt inte är det :lol:
cool :D
--- Slut citat ---
HAHA, det håller jag med om! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida