Forum > Färdiga produktioner

Gurano - The magic dance

<< < (2/8) > >>

mixuz:
Ne det är inte enformigt..  Originellt o kul  snarare

Gurano:
mixuz: Tack! roligt att höra  :P

SYNTH: testa gärna - vad kul! Hoppas att du får till det!

Men om det finns fler som vill collaba så säg till! Det skulle vara väldigt intressant om jag kunde göra ett par separata collabs med olika KR-medlemmar, men med samma grundmaterial, så får vi så vilka vägar stycket kan ta. Jag tror att det skulle bli väldigt olika musikstycken - spännande - haka på vetja!  :lol:.

Ha det
Gurano

Gurano:
Tja lägesrapport  :lol:

Collab1 - Gurano/SYNTH. Han ska testa att göra något. Inget lovat men jag hoppas.
Collab2 - Gurano/Marruschkka. Som ovan. Försöka men inget lovat

Flera kan väl haka på så får vi se var detta landar :)
Tanken är att musikgrunden i trådhuvudet gärna får bli längre å växa - ha sitt eget liv så att säga.

Ha det
Gurano

equality:
Skönt flummigt, stämningsfullt och vackert. Snyggt arr som tusan. Fint när oboen träder in på arenan. Låten är kort. Meditativt mysko och supersnygga ljud!
Kan tänka mig att vissa personer rökte på till sån här musik förr i tiden! Ja.

Gurano:

--- Citat från: equality skrivet 11.02.2010, 00:25:09 ---Skönt flummigt, stämningsfullt och vackert. Snyggt arr som tusan. Fint när oboen träder in på arenan. Låten är kort. Meditativt mysko och supersnygga ljud!
Kan tänka mig att vissa personer rökte på till sån här musik förr i tiden! Ja.

--- Slut citat ---

Hehe så e de nog - många som rökt till liknande!
Jo det som är upplagt är kort men jag söker många collabs på detta för att göra det längre å bättre. Du kan väl haka på så gör du å jag en variant oxå ;)

Just nu har jag å Marruschkka en längre variant som vi jobbar med (ca 3 min), men du å jag kan göra en annan version på 5 min  :lol:

Kul att du gillar - tackar
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion