Forum > Demolåtar

Julianna McDuffie & equality - Confidence

<< < (2/9) > >>

Emulator:
Kan du inte den där bacon McMuffin eller vad hon hette att komma o regga sig på forumet? :D  vi kan vara snälla o skriva på englesiska.

equality:
 :D Har inte Google nån översättnings-plugin? Kan bli festligt värre.  :blink:

asti:
Som du vet gillar jag den här låten mycket, men är lite kluven i min uppfattning om Juliannas tolkning.
I sina bästa stunder påminner rösten om Jennifer Warnes, men i vissa partier låter hon lite osäker.
Har lite svårt med det överdrivna vibratot och hade önskat en mer dämpad, intim tolkning! Men det är bara min åsikt.... :)
Spännande med sådana här internationella samarbeten, men föredrar nog Kornstads tolkning.
Låten som sådan förtjänar att prövas på alla sätt!  :wub:

Gurano:
Njutbart och rofyllt måste jag säga - men i min lyssning låter det lite lite för dovt (e troligen mina lurar :) )

Ha det gott
Gurano

Eddi:
Alltså låten är så fruktansvärt bra så att vem som än sjunger den med rätt ton då kommer att göra ännu en ny bra version. Gillar denna med Julianna och med Kornstad och förmodligen med vem som helst som är tonsäker för det kräver verkligen låten i sig. Efter det att jag har hört denna version slår mig tanken om inte vår egen Stansdotter skulle kunna göra denna på ett fashionabelt sätt typiskt hennes röstvändningar faktiskt.
Inte för att du blev klokare men men...
En utveckling skulle ju kunna vara stämmor från de som redan sjungit in den??
Kort sagt låten är kanon!!
Ska jag sjunga lite :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion