Forum > Demolåtar
Dividend, Maria, Julianna McDuffie - The happiest hour (Friendship)
Dividend:
Okej, har funderat en vecka nu (inte satt dit en enda not i låten) och kom fram till en lösning nyss:
Jag gör tvärtemot vad Eko vill, och förbättrar och utvecklar de partier han vill ta bort.. (Har en del utländska kontakter med denna åsikt, så jag har inget val eftersom jag också tycker det är bästa valet.)
Spelar roll, det är bara musik och jag har aldrig varit demokrat när det gäller konst! ;) Tack eko! Verkligen...
Eddi:
Varsågod
Clemens:
Snyggt! väldigt filmiskt..lyssnar på den klippta versionen..antar att du skall fixa...terserna gillar jag mycket (stråkarna )..jo det här är riktigt bra..kul! :)
Dividend:
Jag gillar mina stora och små terser också ;) Tack!
Rattlesnake:
Lyssnar på det igen, efter ny sång har kommit på, oklippta versionen. Jag är inte heller så förtjust i Marres "nana..." som borde ha haft öppnare a-ljud.
Juliannas sopran är otroligt passande, ljus och klar som passar perfekt till Eastwest's krispiga ljud. Du bör försöka spetsa till Marre åt det hållet, nu är det väldigt stor skillnad i krisp på sångspåren
I övrigt märker jag ingen större skillnad i arrangemanget, men det var ju ett tag sedan jag lyssnade senast. Känns fortfarande bitvis ostrukturerat, och med transportsträckor . Jag undrar om inte Eko är inne på rätt spår vad gäller editering.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida