Forum > Demolåtar
Dividend, Maria, Julianna McDuffie - The happiest hour (Friendship)
Dividend:
Julianna:
:lol:
Let's all speak quasi-drunk ENgrjnoierho-ish, :D
Or not.
Maria: Antar att Wernborg inte svarar på det där ;) Du har gjort ett bra jobb och litar mer på Anne (kanadicken) när det gäller sång än W. ;) Och hon gillade starkt utkastet och sången jag skickade i förra veckan när än så länge bara du sjöng.
Övergången till att Julianna tar över och hennes sångstil är lite knepig dock, kan jag förstå. Speciellt på influensa förstås. Men det fixar du ju.
Dividend:
--- Citat från: Eko skrivet 11.03.2010, 22:53:51 ---Väldigt mycket bra - very much good - med de olika partierna - with the different party´s - varierande kvalite från bra till mästerligt - varied quality from ok to masterly
--- Slut citat ---
Tack för omdömet, glömde svara dig tidigare.
Har du ork och tid och kraft och mod, får du gärna ge tidsangivelser på vilka partier som bara är "ok" i PM. Skall nämligen ta fram saxen på 2-3 ställen. Korta partier utan föränderliga delar (de är överflödiga vad gäller låtens struktur m a o) och om de samtidigt bara är "ok" eller kunde låta bättre så kan de försvinna till nästa verre.
PMar också.
Litar på ditt omdöme där.. Och har en del annat att gå på vad gäller det. :)
asti:
Mycket pampigt stycke och väldigt fin, ren ljudbild! Bra dynamik här också!
Detta måste vara svårsjunget! Bra insats Marre - nice singing Julianna!
Eddi:
--- Citat från: Dividend skrivet 12.03.2010, 14:34:33 ---
--- Citat från: Eko skrivet 11.03.2010, 22:53:51 ---Väldigt mycket bra - very much good - med de olika partierna - with the different party´s - varierande kvalite från bra till mästerligt - varied quality from ok to masterly
--- Slut citat ---
Tack för omdömet, glömde svara dig tidigare.
Har du ork och tid och kraft och mod, får du gärna ge tidsangivelser på vilka partier som bara är "ok" i PM. Skall nämligen ta fram saxen på 2-3 ställen. Korta partier utan föränderliga delar (de är överflödiga vad gäller låtens struktur m a o) och om de samtidigt bara är "ok" eller kunde låta bättre så kan de försvinna till nästa verre.
PMar också.
Litar på ditt omdöme där.. Och har en del annat att gå på vad gäller det. :)
--- Slut citat ---
Tungt ansvar på mig då :lol: Nja jag kan komma med ett förslag under morgondagen via PM men se inte det som ett recept bara.
Dividend:
Asti: Tackar!
Eko: Ingen risk! Har annat att gå på också ;) Tack så mycket!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida