Forum > Färdiga produktioner

Harmonica mike - Amma ioli

(1/4) > >>

Harmonica mike:
Låt namn: Amma ioli
Artist:Harmonica mike
Genre:Klassiskt av nåt slag..
Kompositör:Hm
Prod/Mix:Hm
Ev,Medverkande:Jag på rubbet
Inspelnings år:2007
Format:mp3

Hej Boys and Girls.
Detta är ett mycket kort och annorlunda verk för att komma från mig.Det är inte färdigt på långa vägar,jag vill bara kolla om det är nån ide´att gå vidare med detta.Så det är fritt fram att såga..

Jag vaknade en morgon i höstas och hade detta i huvudet,dessvärre var det nån lirare som sjöng på Italienska - så min tolkning av texten är ju lite komisk.Jag kan ju alltid sjunga på engelska senare när och om jag gör låten klar,det hänger lite på er..Jag har hela låtstrukturen,men lägger bara upp en snutt så ni får höra hur det kommer att låta.Givetvis så är det omixat å ofärdigt arrat,men nånstans åt detta hållet blir det..

På gamla forumet så lovade jag i ett svagt ögonblick, att nångång så skulle ni få höra min Baryton röst,så här är den.

Mvh
Micael

Emulator:
argh!

Blir så nyfiken...men har inget ljudkort :(  Lyssnar sen då...

mahan:
Samma problem :(
Jobb, trista jobb, ingen entertainment!

h.  Johan

Harmonica mike:
Det är lugnt boys.Låten får ligga nån dag, så ni hinner lyssna..Jag kanske skrämmer ihjäl er med denna,lite ovanligt som sagt för att komma från mig :D

Mvh
Micael

Dividend:
Bravo! Din röst är det inget fel på!

bakgrundsmusiken har du också lyckats med tycker jag. (Låter Puccini, eller Verdi, italienskt som attans)

Klart vi skall samarbeta! Vilken typ av stycke tänker du dig. Detta? Eller ett nyskrivet, eller nån av dem jag håller på med?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion