Forum > Demolåtar

Cykeln - I morgon är en lång natt kvar (v3 100207)

<< < (5/9) > >>

cykeln:

--- Citat från: MaxB skrivet 01.02.2010, 20:15:57 ---Känns personligt och skönt. Jag tillhör dom som gillar din unika röst och den är härlig på den här låten. Ser inget dansband här utan mer progband som tänjer gränserna. Finns ingen tvekan till att gilla! Bra hantverkare gör ett bra hantverk, helt enkelt.

--- Slut citat ---
Personligt - känns väldigt bra!
Proggband också!
Hantverkare -  det var kul - uppskattas!
Tack!

Gurano:
Nä jag tycker inte att du balanserar över till dansband även om sådana inslag finns. Ditt sätt att sjunga gör att jag mer upplever det som vispop. Tycker dock att du borde köra den mer avskalad - med din sång och bara akustisk gitarr. Skulle bli skitsnyggt - men det e ju en smaksak :)

Ha de
Gurano

freddy:
Jag tycker inte heller att det låter dansband. Detta tåls att lyssna på, utan direkta utslag på kroppen ;)

Du är bra mycket mer intressant än att liknas med något så banalt som dansbandsmusik på alla plan - dels som låtskrivare, men även sångare och textförfattare.

Lite läpp/mun-ljud jag störde mig på i början av låten, man hör dom bra i lurar.

Annars tyckte jag mix och helhet funkade bra. Det kändes naturligt.

cykeln:

--- Citat från: robblar skrivet 02.02.2010, 00:50:17 ---Men det er en Meget Bra Låt og du synger godt!  Jeg liker gitarintroen.

-Robert

--- Slut citat ---
Tack för det!
Grejt att det likes hos naboen  :D

cykeln:

--- Citat från: ydderF skrivet 02.02.2010, 07:16:31 ---... Og jeg bøyer meg i støvet til Sveriges beste låtskriver.... B)

--- Slut citat ---

Hehe ... du är bra snäll du!  :D
Du må ha en grejt tur nu!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion