Forum > Demolåtar
Cykeln - I morgon är en lång natt kvar (v3 100207)
cykeln:
--- Citat från: hogge skrivet 01.02.2010, 08:53:10 ---En skön liten dänga detta.. Skönt att också få höra nå't på svenska för ovanlighetens skull..
Ett mycket gott hantverk som vanligt!
--- Slut citat ---
Tack för det Hogge! Det värmer (haft -25 några dar nu)
Svenska ja , jag skriver ju mest på svenska men nu tänkte jag gå in i min engelska period och bli lite poppig med sneglingar mot pop-musikens absoluta kärna
Dividend:
Bättre än "vanlig" standard-dansband. KAnske speciellt för texten...
Kommer inte på nåt klyftigare att säga än:
"Tankar hem, till min samling"
cykeln:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 01.02.2010, 09:37:56 ---Wow, snygg text :D Det var min första reaktion. Sen tryckte jag på "play" och konstaterade att "wow, snygg låt". :D :D
Gillar allt utom det att trummorna är lite dominerande (enligt min smak). Eller egentligen är det nog bara virveln som stör mig. Sänk volymen på den en aning. Men som sagt, detta är ju bara min åsikt :rolleyes:
Space
--- Slut citat ---
Tack för det - kul att du gillar både text och musik!
Du kan ha rätt ang trummorna - jag har haft samma tanke och vridit ner men sen vridit upp igen och visst är det en del partier som är väl höga. När det gäller virveln så är det nog min hörselnedsättning som spökar - jag hör den (nästan) inte. Inte bra när man ska mixa :(
Tack för lyssning och synpunkter
Clemens:
Skulle ju funka hur bra som helst på "Allsång på Skansen" en ljum sommarkväll..tänker oxo lite Dageby...bra text som vanligt :D Låten passar texten, eller tvätom!.. :) /C
MaxB:
Känns personligt och skönt. Jag tillhör dom som gillar din unika röst och den är härlig på den här låten. Ser inget dansband här utan mer progband som tänjer gränserna. Finns ingen tvekan till att gilla! Bra hantverkare gör ett bra hantverk, helt enkelt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida