Forum > Demolåtar

These Memories

<< < (2/4) > >>

lonewind:

--- Citat från: Linkowich skrivet 07.05.2007, 13:48:39 ---Det här låter väldigt lovande, lonewind!

Introt är kanon! En viss inbyggd dramatik som gör att man blir nyfiken på vad som ska komma!

Vacker vers och refräng. Sången är skitsnygg som vanligt. Du har verkligen en unik röst som sätter sig. Här visar du förutom den nära intima sången också att du kan ta i och få det att spricka snyggt!

Svårt att säga så mycket om arret eftersom du väntar på flera pålägg. Men visst behövs det nånting i rytmiken som går emot 1-4-3-accentueringen som är nu, då skulle den bli mindre framtung. Tjejröst/kör vetetusan om jag tycker det behövs.. din överstämma gör sig så bra.

Nyckelharpa kan bli coolt! (Umemagnus har jag också försökt locka med på ett av mina alster....vi får se hur det går *håller tummarna*)

Ser fram emot att höra fortsättningen på den här!  :P

--- Slut citat ---

Hej!

Tack för den fina feedbacken.

Jag tror det var oktavharpa magnus hade tänkt ha till den här.

SYNTH:
Mycket bra du kommer att gå långt helt klart, väldans skön röst har du bravo! B) :D

lonewind:

--- Citat från: SYNTH skrivet 07.05.2007, 23:05:21 ---Mycket bra du kommer att gå långt helt klart, väldans skön röst har du bravo! B) :D

--- Slut citat ---

Tack!!! Väldans långt, man kan väl iaf hoppas  :rolleyes:

SvartSaft:
Ja, jag kan inte annat än hålla med föregående inläggare - du har en underbar röst!
Kalaslåt också!
Har verkligen ansträngt mej för att hitta nått att ge konstruktiv kritik på - men banne mej - den är så nära perfekt (för mej) den kan komma. Möjligen finns det ett lite halvdött parti där innan tonartshöjningen på refrängen. Ska det vara nått där eller? Nån melodislinga, solo eller nått?

Som sagt; underbar låt!!! Ser fram emot att höra den på radion!  :wub:

lonewind:
Oj, det är nästan så att man rodnar. Man tackar och bockar för den trevliga kritiken.

Ja, det kommer nog hända något (inte säkert vad) på det halvdöda partiet.

Längtar lite tills den blir klar för jag tror faktiskt lite på den här låten. Men det är rejält med saker kvar att göra först.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion