Forum > Demolåtar
Gurano - tidigt utkast -SÅNG ÖNSKAS
Eddi:
Jag gjorde som så att jag först lyssnade på det Johan lagt upp och sedan på det Gurano gjort. En sak är ju helt klar ni tänker på samma sätt och triggas av samma musikaliska fé. Bilda band för tusan!! Jag tycker det hela är toppenbra - den inneboende proggen i Guranos variant tas väl om hand i Johans bas och trumskola - kanonbra colab detta.
Kanske kan det petas in någon sång på nåt sätt också??
Gurano:
--- Citat från: mahan skrivet 29.01.2010, 21:02:13 ---oUKKIDOIKKI!
Efter en timmes ansats har följande alster uppkommit, ett intakt trumset (tappade trumpinnarna med jämna mellanrum) och en falsklirande bas men detta är vad jag tycker du kanske kan ta i beaktande när du fortsätter att bygga upp låten! För den e go!
Lite sång o trudellutt,
och denna visa den e slutt! :Dh. johan
--- Slut citat ---
Du har ett PM Mahan!
--- Citat från: spacetrucker skrivet 29.01.2010, 20:00:12 ---Spännande... öh .. fängslande... gillar skarpt sounderna. Speciellt ett av gitarrljuden som får mig att tänka på "Life is a minestrone" av 10CC.
Faktiskt jättebra dehär. Intressant att se hur den blir. Jag är helt såld på den redan nu :wub:
Många :D :D :D
Space
--- Slut citat ---
Himla kul att du e såld ;)
Länge sedan jag tänkte på 10cc:)
Tack för lyssning
--- Citat från: Eko skrivet 29.01.2010, 21:20:49 ---Jag gjorde som så att jag först lyssnade på det Johan lagt upp och sedan på det Gurano gjort. En sak är ju helt klar ni tänker på samma sätt och triggas av samma musikaliska fé. Bilda band för tusan!! Jag tycker det hela är toppenbra - den inneboende proggen i Guranos variant tas väl om hand i Johans bas och trumskola - kanonbra colab detta.
Kanske kan det petas in någon sång på nåt sätt också??
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar. Vi får se vad "collabet" bär med sig
Ha det gott alla
Gurano
hogge:
Har bara lyssnat på Mahans version, men det här låter absolut spännande! Väldigt speciellt, som det nästan alltid blir när Gurano är inblandat, men riktigt mysigt!!
Ska bli kul att följa utvecklingen av denna!
Gurano:
--- Citat från: hogge skrivet 31.01.2010, 08:44:48 ---Har bara lyssnat på Mahans version, men det här låter absolut spännande! Väldigt speciellt, som det nästan alltid blir när Gurano är inblandat, men riktigt mysigt!!
Ska bli kul att följa utvecklingen av denna!
--- Slut citat ---
Tackar Hogge
Vi får se vad detta tar vägen!?!
Gurano
robblar:
Dette låter spennende :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida