Forum > Demolåtar

Klang Värld!

<< < (3/4) > >>

shiny1:
Tycker skulle passa bra in i någon film på cosmonova, den har det där ensamma feelingen, som man får när man tittar på en rymdfilm!

mahan:
Jaaha du SYNTH!

Tycker att vi kan glömma ordet gitarr i detta sammanhang, är ju inte ens nära gitarrsound!
Och det är väl just det som gör att jag faktiskt gillar detta alster :)

Att med bara två olika sound få en god stämning är inte illa! Ofta är det det simpla som tilltalar :)
Hypersonic är ett fint instrument, soundvarianter till tusen, här hörde vi två. Tack för dom!

Well done!

h,  Johan

SYNTH:

--- Citat från: mahan skrivet 07.05.2007, 18:49:43 ---Jaaha du SYNTH!

Tycker att vi kan glömma ordet gitarr i detta sammanhang, är ju inte ens nära gitarrsound!
Och det är väl just det som gör att jag faktiskt gillar detta alster :)

Att med bara två olika sound få en god stämning är inte illa! Ofta är det det simpla som tilltalar :)
Hypersonic är ett fint instrument, soundvarianter till tusen, här hörde vi två. Tack för dom!

Well done!

h,  Johan

--- Slut citat ---

Hej Johan! Det har du rätt i det är ingen riktig gitarr kul att du gillar det något får ser om du gillar den uppdaterade versionen bättre. ;)

mahan:
Jasså SYNTH!
Ser ut som Dividend håller på att en rival här ;)

Betydligt större ljudbild , mera luft har du fått in här, laikit!

I första delen har du lagt ett fränare sound på "blåsljudet" som jag inte riktigt gillar,  den täcker in den stora mattan och solospelandet. Efter 1:10 är atmosfären härligt flytande, fina flöjtsound.

Låten slutar lite onödigt tidigt, en god relaxmusic skall inte sluta, den skall avslutas. Den ska sluta då när jag vill, om du förstår hur jag menar. :)

Låten växer o blir mer njutningbar all the time, försök dock hålla den i detta enkla funkande format, Vet nog att med Hypersonic så kliar det i fingrarna att slåin mera sftiga sound... :D

h. Johan

SYNTH:
Tack för dina synpunkter mahan kan säga att det är bara Hypersonic på gitarren och padstråket Spectrasonic gör Atmosphere  å flöjteriert SampleTank 2.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion