Forum > Demolåtar
Space feat Emma. Like an Eagle
spacetrucker:
Ja där ser man Hogge... ibland krävs det erfarenhet B)... och det har Mahan. Min know how är inte riktigt tillräklig ännu men man lär så länge man lever. Kul att du gillar
Tack Eko, visst blev den hyfsat bra nu... fast jag skruvar nog fortfarande på min version också. De e som ett pussel som inte blir klart, och just när man håller på att ge upp hittar man en ny bit...
Marre, kul att du också gillar. Emma blir snart 20.
Tack för tyck :D :D
Space & Emma
spacetrucker:
--- Citat från: equality skrivet 28.01.2010, 20:26:04 ---http://en.wikipedia.org/wiki/Charango
--- Slut citat ---
Tack för det. Undrar varför jag inte hittatde den där artickeln :unsure:. Har Du en sån?
Space
equality:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 28.01.2010, 21:50:31 ---Har Du en sån?
--- Slut citat ---
Köpte en i Bolivia 1985 men den har spruckit och är idag ospelbar. Dubbla strängar gav ett fullödigt ljud, som en tolvsträngad gitarr men i mandolinstorlek om du förståt hur jag menar. Den stäms inte som en mandolin dock har jag för mig.
hogge:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 28.01.2010, 21:34:28 ---Ja där ser man Hogge... ibland krävs det erfarenhet B)... och det har Mahan. Min know how är inte riktigt tillräklig ännu men man lär så länge man lever.
--- Slut citat ---
Välkommen i klubben :lol:
hogge:
--- Citat från: equality skrivet 28.01.2010, 22:42:09 ---Köpte en i Bolivia 1985
--- Slut citat ---
Själv köpte jag en gitarr i El Stockholmo en gång, och det var också bara jävla skit.. :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida