Forum > Demolåtar

Hogge - "My Best friends Girl"...

<< < (13/16) > >>

freddy:
Jag tycker också att ni fått till detta väldigt bra! Helheten är snygg, bra solo med.

Om jag ska kritisera något så är det väl att sången känns en aning osäker ibland och att jag saknar lite närhet/bett.

Ljudet på trummorna är jag inte överförtjust i, men sen tycker jag även att baskaggen är väldigt hög? I en såhär lugn låt så kan den nog läggas bak några dB.

Tamburinen på refrängen kunde även den kanske flyttas bak lite.

Men allt jag har och komma med är bara smaksaker, överlag är det väldigt bra genomfört.

Snyggt boys!

bjurte:
Jo du har nog rätt ang. Baskaggen,ska pröva att sänka den i alla fall under verserna,i Reffen ska det nog vara fullt ös..
Och att sången kan låta osäker på vissa ställen beror nog på att det är sångtagningarna från 'Original' inspelningen..
Jag har ju bytt ut precis allt annat.så visst kan det bli lite glapp här och där.
Men Hogge ska få en sånglös kopia,som han kan sjunga om på om han vill..
Och trummsoundet som sagt.. en smaksak..
Du har nog rätt ang. tamburinen oxo,har lite svårt för dom frekvenserna.. :angry:

hogge:
Ähhh.. Skit i Freddy.. Han är bara grinig för att sambon inte vill längre...  :lol: :lol:
Jag tycker att det låter bra jag.. Och sången - det är liksom meningen att den ska låta sådär osäker.. Vill skapa en känsla av ett sångspår som klippts ut från en MP3:a och jag tycker Du lyckats bra Uriah...
 :rolleyes: :P :lol:

Men trots detta så ska den nog sjungas om så småningom, så en sånglös MP3:a skulle sitta fint Uriah!

Tillägg: Det där med "skit i Freddy" var givetvis bara på skoj... Jag älskar Freddy och planerar att ha oskyddad sex med honom så småningom, så jag vill inte att han ska bli ledsen på mig...

Tillägg 2: Det där med "oskyddad sex" var bara på skoj.. Givetvis ska vi använda skydd..

Eddi:

--- Citat från: hogge skrivet 01.04.2010, 19:44:49 ---Ähhh.. Skit i Freddy.. Han är bara grinig för att sambon inte vill längre...  :lol: :lol:
Jag tycker att det låter bra jag.. Och sången - det är liksom meningen att den ska låta sådär osäker.. Vill skapa en känsla av ett sångspår som klippt ut från en MP3:a och jag tycker Du lyckats bra Uriah...
 :rolleyes: :P :lol:

Men trots detta så ska den nog sjungas om så småningom, så en sånglös MP3:a skulle sitta fint Uriah!

Tillägg: Det där med "skit i Freddy" var givetvis bara på skoj... Jag älskar Freddy och planerar att ha oskyddad sex med honom så småningom, så jag vill inte att han ska bli ledsen på mig...

--- Slut citat ---
Då blir han nog glad igen :lol:

hogge:

--- Citat från: Eko skrivet 01.04.2010, 20:40:13 ---Då blir han nog glad igen :lol:

--- Slut citat ---

Jodå, det tror jag allt han blir...  :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion