Forum > Demolåtar
Hogge - "My Best friends Girl"...
hogge:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 13.02.2010, 00:41:42 ---Njaee....dubbelt detta. jag gillar dina rock-prylar mer MEN....jag tror fasen den här låten skulle göra sig finemangs i ett "modernt" electronica-arr....typ the Knife eller ngt annat av Dreijers påfund.
--- Slut citat ---
Men för helvete Bengan.. Jag måste ju ballada lite ibland också :lol:
Bengan_gbg:
Hogge för fan: jag vet hur det är! ;)
hogge:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 13.02.2010, 00:57:24 ---Hogge för fan: jag vet hur det är! ;)
--- Slut citat ---
:lol: :P :rolleyes:
Eddi:
Måste återigen säga att jag gillar denna lite lugnare Hogge - suverän låt men fortfarande otight och nä jag hör inget gitarrsolo om du inte menar det där försiktiga plockandet på guran i mitten. Tajta upp.
hogge:
--- Citat från: Eko skrivet 13.02.2010, 04:49:12 ---Måste återigen säga att jag gillar denna lite lugnare Hogge - suverän låt men fortfarande otight och nä jag hör inget gitarrsolo om du inte menar det där försiktiga plockandet på guran i mitten. Tajta upp.
--- Slut citat ---
Ja, det behöver tajtas upp.. Hör det nu! :ph34r:
Med gitarrsolot så menar jag den ensamma gitarren (solo således) som plockar lite försiktigt efter andra refrängen..
Alla gitarrsolon behöver ju inte spelas med distpedal, skrikande strängar & ett plektrum som rör sig i ljusets hastighet...
:P
För övrigt - tack för att Du gillar låten!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida