Forum > Demolåtar

Chrome: Higher (feat. Michael och Julianna)

<< < (10/11) > >>

Emulator:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 06.03.2010, 22:30:52 ---Mängd och sånt är rätt så bra av allt tycker jag....de där "sschwuupp"-ljuden i början tycker jag faktiskt du ska sänka såhär efter några varv.

Jonner blir finemangs....:) Kör så det ryker!

--- Slut citat ---

skall se över schwuppen, tack för input :)

freddy:
Bumpar denna suveräna chrome-låt :)

Eddi:
Upptäcker att jag inte har hört låten från uppdateringen i mars - och kan konstatera att det här är mästerligt - fantastiskt bra instrumenterat och sjunget/mixat. Jag antar att det här är Chrome i kubik att det är så här Chrome ska låta när det är som bäst för det är så jag upplever det.¨
Nobelpris för det

Emulator:

--- Citat från: freddy skrivet 09.10.2010, 00:48:58 ---Bumpar denna suveräna chrome-låt :)

--- Slut citat ---

Sedärja! tackar tackar =)

--- Citat från: Eddi skrivet 09.10.2010, 01:20:20 ---Upptäcker att jag inte har hört låten från uppdateringen i mars - och kan konstatera att det här är mästerligt - fantastiskt bra instrumenterat och sjunget/mixat. Jag antar att det här är Chrome i kubik att det är så här Chrome ska låta när det är som bäst för det är så jag upplever det.¨
Nobelpris för det

--- Slut citat ---

Bockar och bugar för dessa fina ord eko =) tack!

Dividend:
Trodde det här var michael (jonnerstone) låten, jag lyssnade på förra veckan.
Det var den jag tänkte kommentera iaf.

Tycker kaggen är lite kraftig. Skitsnygga körer av julianna, även om kompositionen som sådant inte berör mig lika starkt. Refrängen är iaf mycket medryckande. Higher. Skum panorering i mittenpartiet? :)

Får återkomma på de andra chrome-låtarna i listan, jag missat lyssna på. Fanns en wernis-låt också såg jag. Ursäkta min förvirring :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion