Forum > Demolåtar

Melodisk trance

(1/2) > >>

shiny1:
Min senaste tranceproduktion, hoppas det gillas!

Kritik och kommentarer uppskattas såklart väldans mycket

LÅTLÄNK

Zyan:
Glömt något?  :rolleyes:

shiny1:
hehe.. fixat nu

DåligtGehör:
Maffigt, välfyllt men kanske också lite jämntjockt. Blir lite som ett komp där det utöver inte händer så mycket mer eller åtminstone inte annat får riktigt framträda. Delvis så kan det nog bero på att trummorna och inte minst baskaggen känns som huvudinstrumentet - högt och in da face. Men det är nog inte hela förklaringen. Var är de melodiska inslagen utöver standard-arpeggio-delay prylarna?

Intro och breaken är bra! Om än inte särskilt orginella - tror jag.

Missförstå nu inte. Det låter inte sämre än mycket annat (av det lilla) jag hört av stilen. Men det låter väldigt samma grejer och en slags brist på spännande egna vägar.

Kenta K:
Fan va grym intro! Sen fuckade du till hela intron med att göra en trancelåt utav den. . ..  :wacko: <_< :(

Skulle va en så sjukt bra intro till en Ambient låt.

Och, lyssnar vidare. .

Skruva ner comp på baskicken så blir det genast bättra. Örat pumpar vidare efter jag hört färdigt låten. :)
Fina harmonier. Ljudbilden är inte helt 100 % men jag forstår vad du vill, och det är skitbra. Snygga ljud.
Ahh, nice i mellanspelet där. :)
Det låter liiiiite soundborn över det faktiskt, och det är en JÄVLA komplimang. :)

Jag tycker det är en jäkla intressant låt. Fixa lite i ljudbilden. EQ`a lite mer. Skruva ner kaggen, så sparas denna i min KR trance map. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion