Forum > Färdiga produktioner

Asti & ydderF - Jag vill veta vem du är (Ny version)

<< < (7/13) > >>

Dividend:
Country... Låter bra utan rim, funkar inte för mig med country för mig till texten, eller så är det just det det gör... Lyssnar nog mer, så tankar hem.

Bra ljudbild, inga råd att komma med, men så är det ju ibland.
;)

asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 28.01.2010, 17:19:01 ---Country... Låter bra utan rim, funkar inte för mig med country för mig till texten, eller så är det just det det gör... Lyssnar nog mer, så tankar hem.

Bra ljudbild, inga råd att komma med, men så är det ju ibland.
;)

--- Slut citat ---

Menar du att texten inte funkar ihop med musiken...?  :o :unsure:
Jag tror inte rim är nödvändigt i alla låtar. (Dessutom är det ju skönt att slippa!  :) )
Om du sitter hemma och sparar hela kvällen så kanske du har råd imorgon?  :rolleyes:
Roligt att du gillar ljudbilden! Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

asti:
Har gjort lite ändringar:
- sänkt sången
- sänkt pukorna och dragit in dom mot mitten en aning
- lagt på steelguitar

Färdig?

equality:
Attans behaglig country! Mixen låter jättebra nu. Nästan som höra bandet live. Den enda nitsen är voxen. Låter som du tagit i för mycket med de-esser då du låter läspande. Tip-top annars (även pukorna).  :)

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 30.01.2010, 19:22:44 ---Attans behaglig country! Mixen låter jättebra nu. Nästan som höra bandet live. Den enda nitsen är voxen. Låter som du tagit i för mycket med de-esser då du låter läspande. Tip-top annars (även pukorna).  :)

--- Slut citat ---
Medhåll på alla punkter speciellt De-essern hellre lite Ess än läsp.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion