Forum > Färdiga produktioner
Asti & ydderF - Jag vill veta vem du är (Ny version)
asti:
--- Citat från: hogge skrivet 24.01.2010, 03:52:25 ---Jag tycker Du är 100% grym..
* Skitsköna låtar
* Underbart spelat och sjunget
* Fantastiska mixarMen samtidigt så hör jag bara Mikael Wiehe, och jag gillar inte honom. Det var just därför som jag tyckte så mycket om låten där Du sjunger på engelska.. Det blev liksom en helt annan grej.. Där allt blev helt perfekt.
Förlåt mig.. :huh:
Detta är, som sagt, underbart.. En ruskigt bra låt som jag verkligen vill ha ner på MP3-maskinen, men Wiehe har förstört det för mig...
Kan Du inte klämma in en engelsk text på denna tror Du? Isåfall är jag övertygad om att Du har en monster-hit här...
--- Slut citat ---
Tack så hemskt mycket för allt beröm! Jag blir riktigt rörd! :wub:
Vet inte om jag orkar göra en text till....Kan du inte låtsas att det är Afzelius i stället....? :unsure: :D
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti[/list]
asti:
--- Citat från: equality skrivet 24.01.2010, 14:27:18 ---Skönt countrystuk ger lite magnellvibbar. Snyggt trainshuffle på visparna. Något pukslag ligger för långt ut till vänster. Tyvärr blir melodierna lite anonyma för mig, saknar något, en hook eller att refrängen lyste lite klarare om du förstår hur jag menar. Trivsamt och bra framfört är det definitivt!
--- Slut citat ---
Ja, "baljan till vänster" var det någon mer som reagerade på, Eko tror jag!
Det här är väldigt konventionellt, det håller jag med om! Ville i första hand göra en låt där jag använder
de här trummorna från EZ Drummer Nashville och försöka få till ett följsamt gitarrplock.
Vore inte fel med en hook eller stick som gav lite variation - var väl lite lat den här gången! :)
Försökte här i stället få variation genom lite olika körinslag.
Tack för din kommentar!
/Asti
hogge:
--- Citat från: asti skrivet 24.01.2010, 14:50:20 ---Kan du inte låtsas att det är Afzelius i stället....? :unsure: :D
--- Slut citat ---
HAHA.. Näe sorry.. Får samma ångest av Afzelius tyvärr... :lol:
asti:
--- Citat från: hogge skrivet 24.01.2010, 17:53:42 ---
--- Citat från: asti skrivet 24.01.2010, 14:50:20 ---Kan du inte låtsas att det är Afzelius i stället....? :unsure: :D
--- Slut citat ---
HAHA.. Näe sorry.. Får samma ångest av Afzelius tyvärr... :lol:
--- Slut citat ---
....Göran Skytte....? :unsure:
Tokai:
En typisk astilåt kan man väl säga, varken mer eller mindre. Flyter på i behagligt lunk, aldrig blir man osäker att nåt mindre trevligt ska hända. Kanske är det svagheten - saknaden av det oväntade, det där som gör att man sitter lite på spänd, fast på ett skönt sätt. Gillar countrystuket, den lite vemodiga sången med antydan till ett leende. Man blir aldrig besviken på asti!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida