Forum > Demolåtar
Exitone - Reginald licks his wounds
SYNTH:
--- Citat från: Emulator skrivet 26.05.2007, 00:46:21 ---jupp ja just. kanske skall tillägga att det bara är ihoprafsat..lite skoj ljud i början, men inget mer....klipp o sånt hörs friskt :)
vill ju först se om arete sparkar ut mig ur tråden eller ej ;)
EDIT: oj hupp. shit så högt mixad rösten blev. ajaj, får fixa sen :)
--- Slut citat ---
Oj det blev ju schysst att göra så, lite hypnofactory som mahan skrev! B)
Arete:
Har lyssnat nu, varit borta över helgen så har inte haft chans att lyssna innan :-)
Som du själv skriver så är rösten sjukt högt mixad, annars tycker jag det låter rätt intressant. Kanske lite väl mycket röst, hade gärna hört nån passage där bara musiken får gå :-) Skulle hemskt gärna vilja ha inspelningen (både den torra och den med alla effekter du har nu (utom delay tack) ) så kan jag nog mixa till en rätt fin blandning :-) Känns som det kan bli riktigt bra!
Emulator:
ska bli!
Jo, själva texten blev för lång, hade din låt på repeat och kom på ett scenario så att säga :)
men jag skickar filen till dig, vilket program jobbar du i? Jag har PT...och i såfall kan jag skicka med distpluggen jag haft oxo.
antignan kan jag mejla, eller så slänger jag upp den på min ftp :)
Arete:
Jag kör med ableton live på windows, så kommer nog inte att funka så bra :-)
Men exportera som wav/aiff helt torr samt wav/aiff med dist så klarar jag mig fint. Om du kan så vore ju mail smidigt, isf kan du skicka till aretesoundslike snabelapa gmail.com. Beror väl mest på om din smtp klarar det. Annars så funkar det fint om du slänger upp den på ftp :-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida