Forum > Färdiga produktioner
Clemenz - Du e för bra för att va sann
Clemens:
--- Citat från: freddy skrivet 02.02.2010, 10:28:53 ---Låten är poppis :)
--- Slut citat ---
jo du...
Clemens:
--- Citat från: asti skrivet 03.02.2010, 20:52:36 ---Den här låten är helt enkelt för bra för att va sann! B)
Gillar inte dansbandsmusik, men det här är väldigt bra gjort!
Arr, sång och mix är riktigt snyggt!
Tyckte först att det var en rip-off av Phil Collins "In the air tonight", men upptäckte se´n att den påminner mer om "La´det svinge", åtminstone i början! :)
Kul och medryckande! Det är inte utan att det rycker i åderbråcken! :o
--- Slut citat ---
Vi kanske ska slå oss ihop och skriva lite dansbandsmusik på skånska.. :D Collins?..tycker ju själv att det är hundra mil ifrån... :D Tack! C
MaxB:
Här står jag och tvättar handfaten, efter att ha dammsugit huset och lyssnar på kvalitétsmusik från KR i mp3-spelaren, så kommer den här låten. Den vänder sig direkt till mig! :D
En låt värd att bumpa! :lol:
Ja´e för bra för att va sann!
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 06.03.2010, 12:54:36 ---Här står jag och tvättar handfaten, efter att ha dammsugit huset och lyssnar på kvalitétsmusik från KR i mp3-spelaren, så kommer den här låten. Den vänder sig direkt till mig! :D
--- Slut citat ---
En låt för alla händiga män! :D
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 06.03.2010, 12:54:36 ---Här står jag och tvättar handfaten, efter att ha dammsugit huset och lyssnar på kvalitétsmusik från KR i mp3-spelaren, så kommer den här låten. Den vänder sig direkt till mig! :D
--- Slut citat ---
Här kan man snacka om utveckling. Så här skrev MaxB vid första kontakt med låten:
Fy fabian vad jag inte gillar biggrin
Jag var nyfiken först men stängde av innan det var klart. Sorry! Cool
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida