Forum > Färdiga produktioner

Clemenz - Du e för bra för att va sann

<< < (12/15) > >>

Clemens:

--- Citat från: freddy skrivet 22.01.2010, 23:40:09 ---Du kan inte få med Emma på någon av dina lite mer intressanta kompositioner? :D

--- Slut citat ---

jo..har några prylar i tankarna... :) /C

Clemens:

--- Citat från: Guran skrivet 23.01.2010, 02:40:45 ---det här e bra!!! lite galenskaparna after shave. och nog e det dax att dom vaknar till liv och sätter lite sprätt på tillvaron 
och det är nog helt rätt i tiden med. i dessa idol/dansmaniasoriustider
så jo !
den här låten väckte mig totalt!

--- Slut citat ---

Där ser man  :D /C

Clemens:

--- Citat från: hogge skrivet 23.01.2010, 06:38:30 ---Och andra hänger i baren medan andra skriver shitlåtar...

Förlåt.. inget illa menat. Har inte ens läst de senaste inläggen.. Kunde bara inte låta bli att rimma lite  :lol: :lol:

--- Slut citat ---

Ovanligt dåligt rim.. :D /C

Clemens:

--- Citat från: perrra skrivet 23.01.2010, 20:16:37 ---Grejen är att du har ju det i blodet  :lol:

Fortsätt att göra en uppsättning vetja?  Om du vill ha några tusenlappar per låt :)

Det bra med dansmusik överlag är ju att alla dansband liverapporterar , så varje gång den liras ute på krogarna/folkparkerna så får man ju stim, jag får ungefär 900:- per låt i just bara liverapporteringar per halvår ;)

DET DU! ;)

Dansband is the shit!

--- Slut citat ---

Skoj att du gillar men blir nog väldigt få dansbandslåtar..kul ibland.. Tack /C

Clemens:

--- Citat från: equality skrivet 23.01.2010, 20:27:33 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 23.01.2010, 20:11:46 ---Ähh..är väl inte så noga he..he...introt alltså.

--- Slut citat ---

Absolut inte men tänkte att du kanske flörtade med nån låt som jag trodde jag kände igen.  ;)
Perra har rätt, det är inte Tusen och en natt men kanske som jag fick i 25-årspresent av kompisar som tyckte jag lyssnade för lite på dansband.  :P Hur som helst jättebra gjort. Den här genren får en massa skit men håller med Hogge om att den har vitaliserats. Att skriva starka refränger tycker jag dessutom är göööörsvårt. Du har verkligen lyckats!  :D

--- Slut citat ---

Dag efter dag och ett gäng andra  låtar av den sorten liknar det definitivt... :D Tack! / C

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion