Forum > Färdiga produktioner
Clemenz - Du e för bra för att va sann
Ola:
--- Citat från: uriah skrivet 23.01.2010, 02:46:19 ---NEJ!! :wacko: :lol:
Bra gjort men nej tack,jag hänger i Baren!! :lol:
--- Slut citat ---
ja du ser C
vissa hänger i baren andra skriver hitt låtar :D
hogge:
Och andra hänger i baren medan andra skriver shitlåtar...
Förlåt.. inget illa menat. Har inte ens läst de senaste inläggen.. Kunde bara inte låta bli att rimma lite :lol: :lol:
Clemens:
--- Citat från: Eko skrivet 22.01.2010, 23:37:30 ---Hade denna kommit när jag satt och bläddrade med fjärren på TV´n så hade jag helt klart övervägt att byta kanal.
Men så plötsligt fick jag ju se Emma som så oskyldigt fullständigt strålade då hon sjöng denna nonsenstext som passar så bra till dessa djävulens kompositioner (enligt frireligiösa då) sedermera hade jag med all önskvärd tydlighet konstaterat att mannen på synt borde föras ut på bakgården och skjutas - men resten av orkestern får beröm medaljer och livslång ära för att stå ut i hans närhet.
Sens moral: det är synd med en synt som så fullständigt detroiniserar denna typ av musik som redan från början ligger så risigt till. Att den sedan säljer ojämförligt bäst av alla typer av musik i hela Sverige säger kanske mer om svenskarna än om de som framför den.
Byt synth och köp en femmiljonersvilla C
--- Slut citat ---
Ja .alltså detta är gjort med glimten i ögat.. ( Clemenz ) tycker det är kul att ibland göra något helt annat vilket främjar min övriga musik..Att musiken väcker så starka känslor är intressant..att man skall skjutas för en dansbandslåt?? Ja..är väl samma känslor som när man brände Beatles skivor i USA,av någon anledning känner man sig hotad..Har svårt att förstå..antingen gillar man eller så gillar man inte, är väl inte så mycket mer det? :) /C
Clemens:
--- Citat från: hogge skrivet 23.01.2010, 00:07:02 ---HAHAHA.. Fy faan så'n kul tråd... Denna ska "bumpas" så länge jag lever :lol: :P
--- Slut citat ---
Sitter med trumf!..kan ta bort låten..he..he.. :lol:
Clemens:
--- Citat från: Guran skrivet 23.01.2010, 02:40:45 ---det här e bra!!! lite galenskaparna after shave. och nog e det dax att dom vaknar till liv och sätter lite sprätt på tillvaron
och det är nog helt rätt i tiden med. i dessa idol/dansmaniasoriustider
så jo !
den här låten väckte mig totalt!
--- Slut citat ---
Heja heja... :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida