Forum > Färdiga produktioner

Clemenz - Du e för bra för att va sann

<< < (4/15) > >>

freddy:

--- Citat från: Clemens skrivet 22.01.2010, 16:04:51 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 22.01.2010, 16:01:11 ---Ja, jag ska då inte skriva mer. Nån annan?

:D

--- Slut citat ---

Va f-n...

--- Slut citat ---

Kanske blir en av dina mest aktiva trådar detta? :)

Clemens:

--- Citat från: freddy skrivet 22.01.2010, 19:32:59 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 22.01.2010, 16:04:51 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 22.01.2010, 16:01:11 ---Ja, jag ska då inte skriva mer. Nån annan?

:D

--- Slut citat ---

Va f-n...

--- Slut citat ---

Kanske blir en av dina mest aktiva trådar detta? :)

--- Slut citat ---

Har en oroväckande känsla.. :D

MaxB:
Jag laddar ner den till mp3-spelarens mapp "Kontrollrummet". Kanske kan lära mig att tycka om den.

Alatar:

Hej!

Svänging melodi  :lol:, faktiskt. Tycker om det.
Men lite synd att orkestern låter väldigt samplad (och kanske även lite för komprimerat?)

Men det här kunde bli en dansband hit, med bättre orkester, det håller jag med om. ;-)

Eddi:
Hade denna kommit när jag satt och bläddrade med fjärren på TV´n så hade jag helt klart övervägt att byta kanal.
Men så plötsligt fick jag ju se Emma som så oskyldigt fullständigt strålade då hon sjöng denna nonsenstext som passar så bra till dessa djävulens kompositioner (enligt frireligiösa då) sedermera hade jag med all önskvärd tydlighet konstaterat att mannen på synt borde föras ut på bakgården och skjutas - men resten av orkestern får beröm medaljer och livslång ära för att stå ut i hans närhet.
Sens moral: det är synd med en synt som så fullständigt detroiniserar denna typ av musik som redan från början ligger så risigt till. Att den sedan säljer ojämförligt bäst av alla typer av musik i hela Sverige säger kanske mer om svenskarna än om de som framför den.

Byt synth och köp en femmiljonersvilla C

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion