Forum > Färdiga produktioner

Angrod - Hot Stuff

<< < (2/4) > >>

Angrod:
Tack för tipsen Emulator!

Denna borde inte heller ligga bland färdiga. Kompet är jag inte nöjd med själv, men i brist av tid så.
Liknande är det med sången! Körde en tagning rakt av bara för att ha något. Tycker det är kul att "effekta" sången. Kanske för att jag känner själv igen den där jävla rösten till leda?  :lol:
Är kanske för gammal att jobba med uttalet. Väljer medvetet en Svengelska med rullande "R". Kunde Agneta Fältskog komma undan med "Mädjik", så borde jag kanske det också? Utan all annan jämförelse med henne eller nån annan. ;)

MaxB:
Hittar inte länk till låt eller låt?

hogge:
Öhhh.. Är det bara jag som är packad eller?? Men jag hittar ingen musikfil jag??

Eddi:
Eftersom jag "lurade" in dig på forumet så får väl jag säga några ord då.
Tanken var att du skulle få en chans att utveckla din musikalitet genom att ta till vara de bra råd som ges på detta forum. Dessvärre valde du att gå i försvarsläge och inte ta in de funderingar som finns om musiken du lade upp.
KR har helt klart fått mig att se på musiken på ett helt annat sätt än som jag gjorde för typ 2 år sedan. Härinne finns enormt mycket kompetens som har bra åsikter och som man kan ta till sig just för ändamålet att utveckla sig själv som musikutövare. Att ange  att det var "fel forum" som anledning till att ta bort låtarna är fullständigt galet - det är rätt forum om man vill utvecklas men man måste då vara beredd att kunna ändra sig - något du tydligen inte är vilket är beklagligt både för ditt eget musicerande och för andra som kanske vill lyssna till din musik. Jaja det kan bli galet ibland - lite tråkigt bara.....

mahan:
Var e låten?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion