Forum > Färdiga produktioner
Angrod - Hot Stuff
Eddi:
Borttagen i indignation
mahan:
--- Citat från: Eko skrivet 24.01.2010, 02:29:03 ---Borttagen i indignation
--- Slut citat ---
Betyder att.... ??? :unsure:
1. indignatorn är ur spel
2. indiens premierminister är på besök
3. indoktrinerad musiker
4. individuell bortvarsel
6. inversibel frånvaru av femman
7. in i helsikes vilsevarelse
8. in under täcket
9. infärnaliskt hett här på isen
10. inte illa med så liten ..... puppe
h. johan
Angrod:
Vaaaa!
Med fel forum menade jag att den skulle ligga i halvfärdiga i stället för färdiga!
Att jag tog bort den är att jag inte ens kan stå för den version jag hastade fram. Min tid är rätt så begränsad, så det får bli när jag fått tillräckligt med tid att lägga på den.
Visst lyssnar jag på kritiken! Att sedan en del inte förstår utryckssätt som inte ligger i linje med "dansbands-musik" är en annan sak. Man kan ju selektera vad det är man vill lyssna till. Diskuterade förresten det idag med en person som sysslar med modern atonal musik. Det vore kul att testa en sådan låt på den här sighten också! :-D
Har läst en del petimeter-tyckande om din senaste låt också Eko! Det är ju lite oj, oj man tar sig för pannan! Men sådan är ju rättigheten på ett öppet forum!
PS Jag är inte indignerad! DS
mahan:
--- Citat från: Angrod skrivet 24.01.2010, 05:57:35 ---Vaaaa!
Med fel forum menade jag att den skulle ligga i halvfärdiga i stället för färdiga!
Att jag tog bort den är att jag inte ens kan stå för den version jag hastade fram. Min tid är rätt så begränsad, så det får bli när jag fått tillräckligt med tid att lägga på den.
Visst lyssnar jag på kritiken! Att sedan en del inte förstår utryckssätt som inte ligger i linje med "dansbands-musik" är en annan sak. Man kan ju selektera vad det är man vill lyssna till. Diskuterade förresten det idag med en person som sysslar med modern atonal musik. Det vore kul att testa en sådan låt på den här sighten också! :-D
Har läst en del petimeter-tyckande om din senaste låt också Eko! Det är ju lite oj, oj man tar sig för pannan! Men sådan är ju rättigheten på ett öppet forum!
PS Jag är inte indignerad! DS
--- Slut citat ---
I am so sorry!
Var ju inte meningen att såra dig.
Allt du känner för som känns svart kan du kasta över mig om det behövs,
men det jag önskar är ju fortfarande att jag hittar en länk där jag kan lyssna på din musik!
Så släpp en länk pleasze
h. Obbnäsguben :)
Angrod:
Ha ha!
Ibland känns det svart, ja! Men det brukar kunna uppvägas med att klämma iväg nån hysterisk blues, eller så.
Jag har lagt upp låten igen! (Med smärre justeringar). Gjorda i en allt större hast direkt NU!!!
Hoppas det fungerar. Nu är ju hårdrock inte mitt gebit. Det låter Rock'n Roll i all fall, men jag framhärdar.
Vad menas med att framhärda?
1. Hård veke?
2. Dopa järnet med olja framför ögona?
3. Envisas?
4. Tjura?
5. En oxes envishet och en åsnas styrka?
6. Ar de har fram da? (Med norsk accent)
7. OK, ta det här då?
8. Är det här hållet, förut?
9. Vad hände sedan då?
10. När får vi se resultatet?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida