Funkar den såhär avskalat? skall något på? Stick?
url=http://www.perfectbounce.se/larger02.mp3]Larger 2[/url]
Absolut! Inget stick. Nu går det ju att putsa sången en del. Lite långt borta och ojämn.
Tycker inte det behövs något mer instrument. Antydan till duett verkar jättespännande.
Nåt stort på gång helt klart.
No stick it is then. Ja sången suger fetpurjo, eller hur kidsen nu säger.
stort? tack!

Vackert!
När partiet "Were moving onwards ... är det riktigt känslofullt
Duett kan bli riktigt snyggt - ljus röst
Eventuellt en cello
Härifrån upplever jag det som en bra låt 
(då ska man veta att jag har rensat avlopp och skurat badrum
)
Cello, check. Kan funka?
Jag vet inte om jag skall tolka det positivt att du upplever det bra..
trots eller möjligen
tack vare avloppsrensandet?

hoppas avloppet blev rent. Tack cykeln

Arrangemanget skulle kunna utökas med lite försiktiga, understödjande stråkar, annars tillräckligt tycker jag!
Bygg gärna vidare på duetten i refrängen, med en upprepande, lite "eftersläpande" sång!
Blir riktigt bra efter lite "slipande" på sången! Snyggt piano!
/Asti
Schysst med bra ideer asti, verkar som stråkpålägg är det som ligger närmast nu då?
Skulle ju vara vansinnigt roligt med en riktig fiol på

Sången, ja jo. skall bort

Tack för lyssning och kommentar!
Har ju hört den här förr och gillar den. Blir bra med en kontrast, en ljus röst skulle sitta fint här 
Följer utvecklingen.
/Marre
Tack marre. Ja, en riktigt ljus stämma kanske kunde fungera. tack för lyssning och nedplitande av tankar

Låter bra, blir bra.
Kan tycka att det vore lite snyggt med stråk bakom, som tar lite mer plats i refrängerna. I verserna kan du mer ha en basgång endast..
Sen vore det fränt med lite svepande texturer och atmosfäriska ljud under instrumentala delar. Inget som tar för mycket plats, men som lite effekt.
Sången behöver du gå över noga och jobba mycket med i denna. Den är allt fokus och det är den som gör eller förtar hela låten. Den måste vara perfekt.
Spännande verk, som det är alltid är när det kommer från B-man.
Här vad du säger (läs läser vad du skriver?

) angående synthar och stråk. Kanske helt enkelt får komma med uppsala studios i salabacke?
Sången skall bort, kanske försöka få tag i nån att sjunga, nån som kan förvalta låten bra.
"som det alltid är...." tack som fanken. Känns kul tt läsa sådant. TACK!
tack allihop för lyssning och tips, skitkul!