Forum > Demolåtar
emu: Larger v2
cykeln:
--- Citat från: Emulator skrivet 30.01.2010, 13:40:57 ---Annat kanske inte låter så himla bra, men det är väl kul att komma där ifrån och lyssna på bra låtar?
:rolleyes:
Jag är ju normalt reverballergiker, så det minskas nog. Var nog mest en barnslig förtjusning i att äntligen ha ett reverb som fukar bättre än D-verb som jag får utslag av.
tack o tack. Simple it is, det är tanken iaf!
--- Slut citat ---
Det finns inga bra låtar - det finns bara upplevelse av bra låtar
Olsson 2010-01-30 B)
Emulator:
Tjohopp!
Fick några minuter i studion idag, så jag slängde ihop två sångspår på denna till texten som legat klar sedan länge. Låter väl lite sådär om spåren, men det ger hur formen är.
Sen vet jag inte vad som hänt riktigt, men några riktigt genomruttna engelska uttal kom med :lol: Tur att nån annan sång skall dit :D
Funkar den såhär avskalat? skall något på? Stick?
[mp3=200,20,0,left]http://www.perfectbounce.se/larger02.mp3[/mp3]
Larger 2
Emulator:
--- Citat från: cykeln skrivet 30.01.2010, 18:37:26 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 30.01.2010, 13:40:57 ---Annat kanske inte låter så himla bra, men det är väl kul att komma där ifrån och lyssna på bra låtar?
:rolleyes:
Jag är ju normalt reverballergiker, så det minskas nog. Var nog mest en barnslig förtjusning i att äntligen ha ett reverb som fukar bättre än D-verb som jag får utslag av.
tack o tack. Simple it is, det är tanken iaf!
--- Slut citat ---
Det finns inga bra låtar - det finns bara upplevelse av bra låtar
Olsson 2010-01-30 B)
--- Slut citat ---
Så är det nog. "Bra" skulle då helt enkelt vara något statiskt tal va? typ "överförmynderimyndigheten för kultur och sexualuppfattning har registrerat icke mindre än 345876 rysningar av vällust i samband med lyssnande på roxettes nya hit, vilket ger ett kulturintagsnöjdhetsindex på 0.326 och vi placerar den därför på plats 6 på statens topp 10"
:D
equality:
--- Citat från: Emulator skrivet 07.02.2010, 12:06:59 ---Funkar den såhär avskalat? skall något på? Stick?
url=http://www.perfectbounce.se/larger02.mp3]Larger 2[/url]
--- Slut citat ---
Absolut! Inget stick. Nu går det ju att putsa sången en del. Lite långt borta och ojämn.
Tycker inte det behövs något mer instrument. Antydan till duett verkar jättespännande.
Nåt stort på gång helt klart.
cykeln:
Vackert!
När partiet "Were moving onwards ... är det riktigt känslofullt
Duett kan bli riktigt snyggt - ljus röst
Eventuellt en cello
Härifrån upplever jag det som en bra låt :D
(då ska man veta att jag har rensat avlopp och skurat badrum :D)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida