Forum > Demolåtar

Dividend - Triumph

<< < (5/6) > >>

Dividend:

--- Citera ---Skorrar i vä kanal av och till.
--- Slut citat ---

--- Citera ---Pianot inleder väldigt snyggt som början till en vacker melodi som inte får utvecklas riktigt.
--- Slut citat ---

Tackar!  :rolleyes: Tror jag vet hur jag skall avsluta det hela mu . Den där melodin skulle man kunna utveckla som avslut! Danke schön man!

--- Citera ---Väl värd att utveckla. Vad säger pekingborna om denna da?
--- Slut citat ---

I regel gillar inte kineserna "klassisk" musik. Inte som i europa, där alla (mer eller mindre) gillar det. De har inte det i blodet ;)
Iofs känner jag ett par kineser som lyssnar på det. Men vanligt folk lyssnar bara på trist gnälliga smöriga kärlekslåtar. (Alltså jobbigt inställsam musik)

ynot:
Det kommer så mycket från herrn just nu så det är svårt att hänga med ;)
Lite kort kanske akall lyssna lite till för att hitta låten .
Roligt att det strömar ut sker från dina notblad(( tony

Dividend:

--- Citera ---Det kommer så mycket från herrn just nu så det är svårt att hänga med Wink
Lite kort kanske akall lyssna lite till för att hitta låten .
Roligt att det strömar ut sker från dina notblad(( tony
--- Slut citat ---

Hade missat att du skrivit här ;) Ja hela golvet är fullt med notblad här hemma... :)
Kommentera under färdiga demos när du "hittat låten". :)

Sen lyssnade jag mer på din "gnälliga" sång, och hittade en känsla i den som inte var  fy skam och som jag inte uppmärksammade tidigare.

Kenta K:
Dividend ja...

Fint intro! Du börjar värkligen få till dessa mäktiga stycken! :)

Fint ljud. Jag får massa bilder och fimsnuttar i huvvet. hehe

Har bara en sak att säga, och det är att du gör inte musik. Du komponerar den...
Du är en komponist snarare än en artist.  :)

tsmalmbe:
Jag har försökt mig på sånt här. Och jag har insett hurudan jävla jobb och pysslande det är. Men ända vill jag kritisera lite.

Det är lite osammanhängande, jag saknar lite längre tematiska helheter. Det är lite dynamikfattigt för att vara så bombastiskt, jag menar i sån här musik skall man ju bli skrämd ibland, men nu blev jag det inte.

Det mest omväxlande, uppiggande och trevliga på länge ändp, förstå mig inte fel.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion