Forum > Demolåtar
-
Linkowich:
--- Citat från: drloop skrivet 13.05.2007, 22:16:23 ---Det mesta är redan sagt.
Men jag måste kommentera och uttrycka min beundran för ett väl utfört hantverk.
Prova med lite reverb på tablasen. Vet inte om det låter bättre men det kanske skulle skulle gjuta ihop dem med gitarrerna. Vad vet jag, det är så bra redan.
--- Slut citat ---
Hej drloop! Tusen tack för lyssningen! Kul att du gillar det.
Jag är vanligen lite reverb-allergiker, men som du säger - en svag svans på tablasen kanske kan funka. Om jag kommer mig för att pilla mer med den här, vill säga :)
Linkowich:
--- Citat från: Umemagnus skrivet 14.05.2007, 13:40:57 ---Snyggt Linko! Ja, dendär låten tillhör ju lite av "allsvenskan" då det gäller folkmusiken (me allsvenskan menas, mååååånga spelar den). Fast detta var en av dom skönere versionerna jag har hört :) Bra jobbat!
/
Magnus
--- Slut citat ---
Hej Magnus! Ah, det omdömet värmde gott när det kom från dig! :P Tusen tack! :lol:
Linkowich:
--- Citat från: Dividend skrivet 14.05.2007, 23:12:50 ---Jaha, denna har jag nog hört nån gång ja. Nice version och inget och gnälla på. Det skulle vara att gitarren är för dominant, men det är nog bara jag, dessutom lyssnar jag i lurar.
Ger mig inga känslor dock :( Mest irriterad ;) Får göra nån introspektion nån dag varför jag inte gillar polska.. ;) T ex nästa gång jag mediterar, dvs aldrig.. :)
Nämen bra hantverk Linko!
--- Slut citat ---
Tack för lyssning och kommentar, dividend! Klart gitarren är dominant, det är ju bara gitarr, typ ^_^
Jo, polska kankse är lite klurigt... antingen älskar man det eller så blir man som du - irriterad :lol: Själv tillhör jag den förstnämda gruppen. Men kul att du lyssnade!
1up:
Låten i sig är helt okey. Blandningen som du ger dig på, mixen av olika stilar, den djuuupa basen, på ett parti, övergångar och användningen av tablas visar på en stor kontroll i ditt musikskapande. Det imponerar på your's truly.
ynot:
riktigt väldans superlativt bra.
det finns luft o täthet i ljudbilden på sammagång .
underbart traktering av instrumenten då helst guran.
går inte igång på alla cylindrar av instrumental musik men du startar fanimej de flesta här...
väldigt bra jobbat
ynot
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida