Forum > Demolåtar

-

<< < (5/9) > >>

Wernborg:
Tillbaka.

Detta är otäckt bra. Ville bara tillägga det.  :)

Linkowich:

--- Citat från: lonewind skrivet 08.05.2007, 23:46:40 ---
Det här låter ju fantastiskt bra. Och visst blir man glad av det. Mycket bra jobb med gitarrerna fast jag tycker att det är lite för mycket dist på den distade. Bra jobb med percussion också fast jag har lite svårt för "oäkta" percusion och trummor. Men vad gör man i brist på annat?

--- Slut citat ---

Hej lonewind! Tack för lyssningen!  :P Jättekul att du gillade!

Låter trummor och percussion väldigt "oäkta" tycker du? Är det soundet eller liret, dvs kan jag förbättra det på nåt sätt?

Linkowich:

--- Citat från: Wernborg skrivet 08.05.2007, 23:52:18 ---Kalasbra på alla plan. Har precis lyssnat på Kebnekajse från 73 och en nyare inspelning med Kenny Håkansson från P3-live och så dyker detta upp på forumet.

Detta var mycket bättre.

--- Slut citat ---

--- Citat från: Wernborg ---Tillbaka.

Detta är otäckt bra. Ville bara tillägga det. 

--- Slut citat ---

Tack Wernborg! Otroligt fina och värmande ord där!  :P
Jag blir faktiskt sugen på att göra nåt mer i samma stil!

Emulator:
do it!

jag är fortfarande impad av denna och tycker du är skitbra på många stilar. denna stil skulle vara kul att höra mer av!

;)

Linkowich:

--- Citat från: valdez skrivet 11.05.2007, 18:22:39 ---Helt suveränt..snygg ljudbild och skön blandning av olika stilar och det känns riktigt genomarbetat och välspelat.

--- Slut citat ---

Oh, tack för de fina orden, Valdez!  :P Jo, jag lider ju av svår genre-schizofreni i det mesta jag gör...  :lol: Det blir lätt så tycker jag när man tycker om så mycket olika musik och gör såna här grejer för det egna nöjets skull.

Sen låter det kanske mer genomarbetat än vad det är, om sanningen ska fram (lite tur också  :lol:)eftersom den kom till under några timmar på en lördagsförmiddag.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion