Forum > Demolåtar

-

<< < (4/9) > >>

Larsson:
toppen med det nya partiet,det funakr utmärkt plus att den blir längre
vilket bara är bra,iom att den får gå på repeat ändå!!

och jag har inte hört den med hoven droven,jag blev tvungen att plöja igenom det jag hade
jag måste skaffa fiol versionen åxo

tack för låten!! :)

Linkowich:

--- Citat från: djonas skrivet 08.05.2007, 00:04:36 ---Yes!! detta är sannerligen mumma för mina öron, av flera skäl...du använder tablas :P, du spelar übernice på guran, den här folkvisan har jag och polare lirat på ett otal gigs...man tröttnar aldrig på den och den höjer garanterat stämningen. :D
Apcoolt ljud på distgurorna i början. Mixen är riktig snygg oxå. Håller med dede i sin recension att du fått till känslan av folkmusik samtidigt som svävar ut till nya höjder..skitcoolt. 
Detta sparas...måste ju spela upp den för min polare...han kommer att älska den. :)
Nice work dude!
Mvh / djonas

--- Slut citat ---

Åh, tack för lyssningen och den fina recensionen, djonas! :P

Du får berätta sen vad polaren tyckte också!

lonewind:

Det här låter ju fantastiskt bra. Och visst blir man glad av det. Mycket bra jobb med gitarrerna fast jag tycker att det är lite för mycket dist på den distade. Bra jobb med percussion också fast jag har lite svårt för "oäkta" percusion och trummor. Men vad gör man i brist på annat?

Wernborg:
Kalasbra på alla plan. Har precis lyssnat på Kebnekajse från 73 och en nyare inspelning med Kenny Håkansson från P3-live och så dyker detta upp på forumet.

Detta var mycket bättre.

valdez:
Helt suveränt..snygg ljudbild och skön blandning av olika stilar och det känns riktigt genomarbetat och välspelat.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion